Πέμπτη 25 Απρ 2024
Τρίτη, 17 Μαΐου 2022 11:27

Πρωτογενές αίτημα «προμήθειας επίπλων γραφείου για τη λειτουργία του νεοσύστατου Τ.Α.Ε.Φ.Κ. Π.Ε. Ηρακλείου

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Αντικείμενο

Απευθείας ανάθεση για την «προμήθεια επίπλων γραφείου, για τη λειτουργία του νεοσύστατου Τ.Α.Ε.Φ.Κ. Π.Ε. Ηρακλείου».

Ακολουθεί συνημμένος Πίνακας.

Χρόνος παράδοσης

Η συνολική   διάρκεια     υλοποίησης   της   ως     άνω προμήθειας, ορίζεται σε

ένα(1) μήνα, από την ημερομηνία θέσης σε ισχύ της σχετικής σύμβασης.

Εγγύηση - Λοιπές Απαιτήσεις

Παροχή     εγγύησης     καλής       λειτουργίας   για     δύο (2) τουλάχιστον έτη για συνήθη χρήση.

Επίσης, ο προμηθευτής υποχρεούται, αδαπάνως, να   επισκευάζει άμεσα ή να αντικαθιστά τα έπιπλα που παρουσιάζουν ζημιά, κατά τη συνήθη χρήση.

 

Τα   έπιπλα   θα     παραδοθούν καινούργια, συναρμολογημένα και έτοιμα προς χρήση στο Δήμο Ηρακλείου Κρήτης.

Πιστοποιητικό Ποιότητας

Ο προμηθευτής υποχρεούται να διαθέτει πιστοποιητικό διασφάλισης Ποιότητας, κατά τα ισχύοντα πρότυπα (ISO,ΕΝ,ΕΛΟΤ κ.λ.π.)

Κωδικός CPV

39111000-3: καθίσματα

39111100-4 Περιστρεφόμενα καθίσματα

39121100-7 Γραφεία

39121200-8 Τραπέζια

39122200-5 Βιβλιοθήκες

39224340-3 Κάδοι

39141100-3 Ερμάρια και ράφια

39150000-8 Διάφορα έπιπλα και εξοπλισμός

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α.

18.541,00 €

Φ.Π.Α. 24%

   4.449,84 €

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

22.990,84 €

Χρηματοδότηση

Π.Δ.Ε. έτους 2022, Σ.Α.Ε. 069, Ε.Ε. 2015ΣΕ6900004

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας ανάθεση βάσει του άρθρου 118 του ν. 4412/2016, όπως ισχύει

Κριτήριο ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά, βάσει τιμής.

Δύναται να ζητηθούν δείγματα προς έλεγχο από τη Δ/νση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας, προκειμένου να διαμορφώσει το ΥΠ.Υ.ΜΕ. πλήρη και ασφαλή άποψη για την καταλληλότητα των προσφερόμενων ειδών. Μικρές διαφοροποιήσεις στις διαστάσεις των επίπλων γίνονται αποδεκτές.

Δικαιολογητικά           κατά             την εξόφληση

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/16, όπως ισχύει

Υποβολή προσφοράς –

Καταληκτική Ημερομηνία

Εντός κλειστού φακέλου, στο γραφείο 206, 2ος όροφος της Διεύθυνσης Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπ.Υ.ΜΕ (Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε) και μέχρι την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022 και ώρα 14.30΄.

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

  1. Φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.
  2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου, σύμφωνα με το ν. 4912/2022

( Α’ 59).