11 Μαι 2024
Παρασκευή, 02 Αυγούστου 2019 14:49

«Άμεση αποκατάσταση καταστροφών αγροτικού και Δημοτικού δικτύου μετά τα έντονα καιρικά φαινόμενα Φεβρουαρίου 2019 περιοχή Καλλικράτη Τοπικής Κοινότητας Πατσιανού Δήμου Σφακίων»

 

O Δήμος Σφακίων, προτίθεται να προβεί στη διενέργεια διαδικασίων για τη σύναψη ηλεκτρονικής δημόσιας σύμβασης του έργου

«Άμεση αποκατάσταση καταστροφών αγροτικού και Δημοτικού δικτύου μετά τα έντονα καιρικά φαινόμενα Φεβρουαρίου 2019 περιοχή Καλλικράτη Τοπικής Κοινότητας Πατσιανού Δήμου Σφακίων» (. Μελέτης της Διευθ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Δ. Χανίων) προϋπολογισμού 240.000,00 €. . (με αναθεώρηση και ΦΠΑ 24%)

με δικαίωμα συμμετοχής εγγεγραμμένων στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων που τηρείται στη Γ.Γ.Δ.Ε. του Υ.ΥΠΟ.ΜΕ. στηνA2 τάξη και άνω για έργα κατηγορία «ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ»   (προϋπολογισμός   192.791,70 € χωρίς αναθεώρηση και Φ.Π.Α.).

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ

Τ Ε Χ Ν Ι Κ Η Ε Κ Θ Ε Σ Η

1.      ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.1.   ΓΕΝΙΚΑ

1.2.   ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η άμεση αποκατάσταση των καταστροφών που προκλήθηκαν μετά τα έντονα καιρικά φαινόμενα του Φεβρουαρίου του 2019. Συγχρόνως θα κατασκευαστούν κατάλληλα τεχνικά έργα (επενδεδυμένη τάφρος) για την βελτίωση των επιφανειακών απορροών. Πριν την κατασκευή αυτών των έργων θα πρέπει να απομακρυνθούν και καθαρισθούν προϊόντα κατολισθήσεων από τα πρανή (χώματα, λίθοι κλπ) . Επίσης να διαμορφωθεί και να σκυροδετηθεί η υφιστάμενη τάφρος μήκους 4,0 km, σε όλο το πλάτος της (1,00μ ) εντός του ορίου κατάληψης οδού.

2.      ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

2.1.   Χωρονομική τοποθέτηση της οδού.

2.1.1.         Η παρούσα μελέτη αφορά την περιοχή οδικού δικτύου μεταξύ Καλλικράτη και Καψόδασος.

Το μήκος των μελετώμενων οδών είναι 4.0 χ.λ.μ.

2.1.2.         Ο κυκλοφοριακός φόρτος των μελετώμενων αγροτικών οδών είναι σχετικά μικρός.

2.2.   Καιρικές συνθήκες

Το κλίμα που επικρατεί στην περιοχή μελέτης είναι ήπιο, όλες τις εποχές του έτους. Δεν έχουμε χιονοπτώσεις αλλά κατά τους χειμερινούς μήνες, κύρια, έχουμε βροχοπτώσεις σχετικά συχνές και έντονες.

Τα όμβρια μέσω βαθιών γραμμών που διασταυρώνουν τις μελετώμενες αγροτικές οδούς απορρέουν προς τους φυσικούς αποδέκτες. Γι’ αυτό στο υπό μελέτη τμήμα προτείνουμε τριγωνικές επενδεδυμένες τάφρους.

3.      ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΑ ΔΙΑΤΟΜΗ

Η τυπική διατομή έχει πλάτος κυκλοφορούμενο οδοστρώματος (επιφάνεια κυκλοφορίας) 7,00 μέτρα και πλευρική κατασκευή, 1,0 μέτρα τριγωνική επενδεδυμένη τάφρο, σύμφωνα με τις οδηγίες της επίβλεψης.

Την απορροή ομβρίων βοηθά η επίκλιση της οδού 2,00% με ενιαία κλίση (μονοκλινής διατομή) προς την τάφρο. Με αποτέλεσμα να κατευθύνουμε τα όμβρια ύδατα προς την τάφρο, ώστε να τα οδηγούμε στους φυσικούς αποδέκτες ή στις βαθιές γραμμές που διασταυρώνουμε.

4.      ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ.

Στην μελετώμενη οδό έχουμε προτείνει την κατασκευή νέων τεχνικών για την απορροή των ομβρίων υδάτων προς τους φυσικούς αποδέκτες.

Συγκεκριμένα κατασκευάζονται τριγωνικές επενδεδυμένες τάφροι σε συνδυασμό με τεχνικά συλλογής και σωληνωτούς αγωγούς διαβάσεις .

Τις τάφρους τις κατασκευάζουμε με σκυρόδεμα οπλισμένο, πάχους 0,15 μ. με δομικό πλέγμα.

5.      ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ-ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

5.1.   Το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος του κατασκευάζεται επί του υφισταμένου δρόμου. Στην ουσία γίνεται καθαρισμός των κατολισθήσεων του υπάρχοντος δρόμου ώστε να κατασκευαστεί η τάφρος. Κατά την φάση της κατασκευής θα πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη εργοταξιακή, οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση.