15 Μαι 2024
Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2022 14:54

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για «Ανάπτυξη, θέση σε λειτουργία και παροχή υπηρεσιών υποστήριξης Διαδικτυακής Εφαρμογής ψηφιακής εξυπηρέτησης του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών και ιστοσελίδας διαχείρισης ηλεκτρονικής υποβολής και αιτημάτων μέσω cloud»

Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, στην προμήθεια της νέας εφαρμογής Ηλεκτρονικής Υποβολής Εγγράφων για την online εξυπηρέτηση αιτημάτων Πολιτών, Ιδιωτικών Επιχειρήσεων, Υπαλλήλων του Υπ.Υ.Με. και Φορέων του Δημοσίου, στην οποία περιλαμβάνεται και η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης (SLA) της εφαρμογής, για το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης μέχρι 31-12-2023, σύμφωνα με τα ακόλουθα στοιχεία:

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο

Η δημιουργία Διαδικτυακής Πύλης, μέσω της οποίας θα είναι δυνατή η ηλεκτρονική υποβολή εγγράφων/δικαιολογητικών από πολίτες και επιχειρήσεις προς τις Υπηρεσίες του Υπ.Υ.Με., με στόχο, την απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών, τη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών - επιχειρήσεων και Υπηρεσιών του Υπ.Υ.Με. και την ολοκληρωμένη εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη. Θα περιλαμβάνει τη δημιουργία ηλεκτρονικής θυρίδας για κάθε πολίτη ή επιχείρηση με ταυτόχρονη δυνατότητα παρακολούθησης των αιτημάτων, με άμεση συνέπεια την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και τη σταδιακή εξάλειψη των δαπανών για τη διακίνηση της αλληλογραφίας.

Με την υλοποίηση της εφαρμογής, κάθε πολίτης ή επιχείρηση θα δύναται να επικοινωνεί ηλεκτρονικά και να υποβάλει τα σχετικά αιτήματα προς όλες τις Υπηρεσίες του Υπ.Υ.Με. και την Πολιτική Ηγεσία. Η απόκτηση της σχετικής βεβαίωσης καταχώρισης του αιτήματος, καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικής θυρίδας για κάθε ενδιαφερόμενο διασφαλίζουν τη διαφάνεια και τη βέλτιστη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του πολίτη.

Η εφαρμογή θα διασυνδεθεί κατάλληλα με το ΣΗΔΕ «ΙΡΙΔΑ», ώστε το κάθε αίτημα να λαμβάνει αριθμό ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου και η διαδικασία μέχρι την τελική διεκπεραίωσή του να λαμβάνει χώρα ψηφιακά.

Επισυνάπτεται σχετικό ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.

Κωδικός CPV

48613000-8 (Σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων).

Προϋπολογισμός Χωρίς Φ.Π.Α.

5.000,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

1.200,00 €.

Προϋπολογισμός με ΦΠΑ

6.200,00 €.  

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 501, Α.Λ.Ε.: 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες».

Διαδικασία Ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με το άρθρο 118 του ν.4412/2016 (Α΄ 147)

Υποβολή προσφοράς

Οι προσφορές θα συνοδεύονται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβάλλονται σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου),τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά, βάσει τιμής.

Καταληκτική ημερομηνία

Δευτέρα, 26-09-2022 και ώρα   μέχρι 14:30΄.

Δικαιολογητικά για ανάθεση και την πληρωμή

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,

σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

Κρατήσεις

Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

Επίσης διενεργείται κράτηση σε ποσοστό 0,10% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν.     4912/2022 (Α΄ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και   εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Κανόνες Δημοσιότητας

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί: α) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr και www. ggde.gr και β) στο  Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.). www.eprocurement.gov.gr.