Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, στην «παροχή υπηρεσιών ελέγχου συμμόρφωσης του συστήματος Ευφυούς Ταχογράφου»,σύμφωνα με τα κάτωθι πληροφοριακά στοιχεία:
Αναθέτουσα Αρχή |
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών |
Περιγραφή Αντικειμένου |
Το αντικείμενο της «παροχής υπηρεσιών ελέγχου συμμόρφωσης του συστήματος Ευφυούς Ταχογράφου» είναι η διενέργεια Ελέγχου Συμμόρφωσης (compliance audit), για λογαριασμό και εξ ονόματος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και περιγράφεται αναλυτικά στο Παράρτημα τεχνικών προδιαγραφών του παρόντος. Ο έλεγχος συμμόρφωσης, βάσει του εγκεκριμένου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή «Hellenic Republic Smart Tachograph National Root certificate Policy and symmetric Key Infrastructure Policy», διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.yme.gr/images/articleimages/ taxografos/GRMSA_CA_Policy_Smart_Tacho_v12b_approved.pdf, προβλέπεται (παράγραφος 8.1) να διενεργηθεί για πρώτη φορά εντός 12 μηνών από την έναρξη των λειτουργιών που καλύπτει, και έκτοτε κάθε 24 μήνες. Όπως φαίνεται και στη σχετική ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής https://dtc.jrc.ec.europa.eu/dtcaudit_report_status_st.php. html, η τελευταία έκθεση συμμόρφωσης για τη χώρα μας υποβλήθηκε τον Μάρτιο 2022 (με το έγγραφό μας 73465/11-3-2022). Ως εκ τούτου, η επόμενη έκθεση πρέπει να υποβληθεί έως τον Μάρτιο του 2024. Ο έλεγχος συμμόρφωσης αποτελεί προαπαιτούμενο προκειμένου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ανανεώσει τα ελληνικά ψηφιακά κλειδιά, βάσει των οποίων εκδίδονται τα ψηφιακά πιστοποιητικά που εισάγονται στις ελληνικές κάρτες ευφυούς ταχογράφου. Τα υφιστάμενα ψηφιακά κλειδιά εκδόθηκαν στις 10-6-2022 (https://dtc.jrc.ec.europa.eu/dtc_ public_key_certificates_st.php.html) και έχουν διάρκεια 2 έτη. |
Χρόνος παράδοσης - Παραδοτέα |
Η συνολική διάρκεια υλοποίησης των ως άνω υπηρεσιών ορίζεται σε τρείς (3) ημερολογιακούς μήνες, από την ημερομηνία θέσης σε ισχύ της σχετικής σύμβασης. ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ
|
Τεχνική και επαγγελματική ικανότητα αναδόχου |
Ο ανάδοχος πρέπει να διαθέτει σημαντικές γνώσεις και κατά προτίμηση να είναι διαπιστευμένος για:
Ο ανάδοχος θα πρέπει να έχει πραγματοποιήσει επιτυχώς κατά τα τελευταία πέντε (5) χρόνια τουλάχιστον έναν (1) παρόμοιο έλεγχο συμμόρφωσης με αντίστοιχη πολιτική ψηφιακών πιστοποιητικών και πολιτική υποδομής ψηφιακών κλειδιών. Ο έλεγχος αυτός θα πρέπει να έχει γίνει αποδεκτός. Οι προσφορές θα ελεγχθούν από την αιτούσα Υπηρεσία, ήτοι την Υπηρεσία Υποστήριξης Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του Υπ.Υ.Με. για την πληρότητά τους. |
Κωδικός CPV |
79132000-8 - Υπηρεσίες πιστοποίησης |
Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α. |
400,00 €. 20.000,00 €. |
Φ.Π.Α. 24% |
2.052,00 €. 4.800,00 €. |
Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. |
24.800,00 €. |
Χρηματοδότηση |
Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039- 501, έτους 2023, Α.Λ.Ε. 2420989001 (Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες). |
Διαδικασία ανάθεσης |
Απευθείας Ανάθεση, βάσει των άρθρων 118 και 120 του ν. 4412/2016 (Α΄ 147), όπως ισχύουν. |
Δικαιολογητικά για την ανάθεση και την πληρωμή |
Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 (Α΄ 147), όπως ισχύει. |
Υποβολή προσφοράς |
Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο Γενικό Πρωτόκολλο, στο ισόγειο, του κτηρίου του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄. |
Καταληκτική Ημερομηνία |
Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2023. |
Κρατήσεις |
Τον ανάδοχο βαρύνουν:
|
Δημοσιότητα |