04 Μαι 2024
Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2020 13:34

Πρωτογενές αίτημα για προμήθεια υλικού και υπηρεσιών για την ενίσχυση της ασφάλειας και τη δημιουργία Ασφαλούς Ηλεκτρονικού Συστήματος Συλλογής Δεδομένων της ΔΑΕΦΚ - Κ.Ε.

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Αντικείμενο

Αντικείμενο του έργου είναι:

  • Η προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση και θέση σε παραγωγική λειτουργία ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος συλλογής δεδομένων, το οποίο θα αποτελείται από λογισμικό ηλεκτρονικής συλλογής πληροφοριών εγκατεστημένο στο κέντρο συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων που θα βρίσκεται σε χώρο του κτιρίου της ΔΑΕΦΚ - Κ.Ε., φορητές μονάδες συλλογής δεδομένων τεχνολογίας Android με δυνατότητα επικοινωνίας μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας και φορητούς υπολογιστές για τη λειτουργία συντονιστικού κέντρου.
  • Η προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση κεντρικού εξυπηρετητή για την εξυπηρέτηση των αναγκών αποθήκευσης δεδομένων και φιλοξενίας του συστήματος ηλεκτρονικής συλλογής πληροφορίων.
  • Η προμήθεια,   εγκατάσταση, παραμετροποίηση     και     θέση   σε   παραγωγική λειτουργία   ενεργού     εξοπλισμού δικτύου   για   την     κάλυψη   των   αναγκών αναβάθμισης του κτιρίου της ΔΑΕΦΚ - Κ.Ε.
  • Η παροχή υπηρεσιών   ελέγχου     και   αποκατάστασης   προβλημάτων δικτύου δομημένης καλωδίωσης του κτιρίου της ΔΑΕΦΚ - Κ.Ε.
  • Η προμήθεια σκληρών δίσκων και η εγκατάσταση τους σε αντίστοιχο αριθμό ηλεκτρονικών υπολογιστών.
  • Η προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση και η θέση σε λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου τεχνολογίας IP με διασύνδεση PRI και τηλεφωνικών συσκευών τεχνολογίας IP με υποστήριξη τουλάχιστον 2 γραμμών.
  • Η παροχή εκπαίδευσης στο προσωπικό της ΔΑΕΦΚ - Κ.Ε. ή άλλου εξειδικευμένου προσωπικού που υποδεικνύεται από την ίδια Υπηρεσία στη χρήση του συστήματος ηλεκτρονικής συλλογής πληροφορίων, κατόπιν αιτήματος, για την ίδια χρονική περίοδο.
  • Η παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. και των ως άνω συστημάτων.
  • Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ασφαλείας πληροφοριακών συστημάτων της ΔΑΕΦΚ - Κ.Ε. και
  • Η εκτέλεση ελέγχων ασφαλείας έπειτα από σχετικό αίτημα της Διεύθυνσης Πολιτικής Ασφάλειας Υποδομών και Μεταφορών(Δ8), η οποία και θα καθορίσει τη μέθοδο, τη συχνότητα και το εύρος καθώς και τα κατάλληλα εργαλεία ελέγχου.

Αναλυτικότερα προτείνεται:

  1. Η προμήθεια τριάντα έξι (36) σκληρών δίσκων τεχνολογίας SSD με τα ακόλουθα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά: χωρητικότητα 240GB, ταχύτητα ανάγνωσης 500mb/s, ταχύτητα εγγραφής 350mb/s
  2. Η προμήθεια είκοσι επτά (27) τεμαχίων μνήμων RAM τεχνολογίας DDR3 ή DDR4 ανάλογα με τις ανάγκες αναβαθμίσεων των Η/Υ της υπηρεσίας με τα ακόλουθα τεχνικά χαρακτηριστικά: α) Για τις DDR4 μέγεθος 8GB, συχνότητα λειτουργίας 2400MHz β) Για τις DDR3 χωρητικότητα τουλάχιστον 8GB, συχνότητα λειτουργίας 1600MHz
  3. Η προμήθεια τριάντα (30) tablet τεχνολογίας Android με τα ακόλουθα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά: λειτουργικό σύστημα Android 9, διαγώνιο οθόνης 8”, μνήμη 16GB, RAM 2GB, βασική κάμερα 5 MegaPixels, επεξεργαστή τουλάχιστον CortexA
  4. Η προμήθεια τριών (3) φορητών υπολογιστών με τα ακόλουθα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαγώνιος οθόνης 15 ίντσες, επεξεργαστής Ryzen 5 2ης γενιάς και ανώτερης ή Inteli5 9ης γενιάς, μνήμη RAM 8GB, σκληρός δίσκος 256GB και λειτουργικό σύστημα Windows 10 Professional 64bit.
  5. Η προμήθεια εξυπηρετητή με τα ακόλουθα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά: μέγεθος 2U, επεξεργαστής XeonSilver 4210, μνήμη RAM 16GB, αποθηκευτικά μέσα 2x480GBSSDSATA και 4x4TBHDD, διπλό τροφοδοτικό και 5 χρόνια τεχνική υποστήριξη στο σημείο εγκατάστασης την επομένη ημέρα.
  6. Η προμήθεια τηλεφωνικού κέντρου τεχνολογίας AsteriskPRI μεγέθους 1U και 58 επιτραπέζιων τηλεφωνικών συσκευών VoIP με τα ακόλουθα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά: υποστήριξη δυο γραμμών, ποιότητα ήχου HighDefinition, υποστήριξη PoE.
  7. Η προμήθεια επτά (7) switch 24 θέσεων με τα ακόλουθα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά: ταχύτητα 10/100/1000Mbps, δυνατότητα διαχείρισης.
  8. Η προμήθεια ενός (1) switch 48 θέσεων με τα ακόλουθα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά: ταχύτητα 10/100/1000 Mbps, δυνατότητα διαχείρισης.
  9. Η παροχή υπηρεσιών ελέγχου και αποκατάστασης δικτύου δομημένης καλωδίωσης του κτιρίου επί της   οδού Κόνιαρη της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε.
  10. Η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης διάρκειας 30 ωρών.
  11. Η παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. στο κτίριο επί της οδού Κόνιαρη για ένα (1) έτος.
  12. Η παροχή υπηρεσιών εγκατάστασης, παραμετροποίησης και υποστήριξης συστήματος ηλεκτρονικής συλλογής πληροφοριών για ένα έτος.
  13. Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. (κτίριο Κόνιαρη) για ένα έτος.
  14. Η εκτέλεση ελέγχων ασφαλείας, όπως περιγράφεται ανωτέρω.

Φάσεις – Παραδοτέα

Το έργο θα διαρκέσει δεκαπέντε (15) μήνες και διακρίνεται σε τρεις (3) φάσεις:

1η Φάση

v  Εγκατάσταση, παραμετροποίηση και θέση σε λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου της ΔΑΕΦΚ - Κ.Ε. (κτίριο Κόνιαρη)

v  Έναρξη παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. για ένα έτος.

v  Έναρξη παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. (κτίριο Κόνιαρη).

v  Έναρξη ανάπτυξης συστήματος ηλεκτρονικής συλλογής δεδομένων.

v  Προμήθεια υπηρεσιών αποκατάστασης ελέγχου και αποκατάστασης προβλημάτων δικτύου δομημένης καλωδίωσης της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. (κτίριο Κόνιαρη).

v  Εγκατάσταση, παραμετροποίηση και θέση σε λειτουργία επτά (7) switch 24 θέσεων και ενός (1) switch 48 θέσεων.

Η Φάση 1 θα ολοκληρωθεί σε ένα (1) μήνα από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Παραδοτέο 1: (α) Τα ανωτέρω συστήματα, παραμετροποιημένα και σε πλήρη παραγωγική λειτουργία, συνοδευόμενα από αναλυτικά εγχειρίδια διαχείρισης και χρήσης αυτών (β) Αναφορά, η οποία περιλαμβάνει τις εργασίες υποστήριξης που πραγματοποιήθηκαν, καθώς και τις λύσεις που υλοποιήθηκαν.

2η Φάση

v  Παραμετροποίηση και εγκατάσταση του λογισμικού, την προμήθεια του εξυπηρετητή server, ενός (1) φορητού υπολογιστή και δέκα (10) tablets.

v  Προμήθεια σκληρών δίσκων και μνημών για την αναβάθμιση σταθμών εργασίας της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. (κτίριο Κόνιαρη).

v  Εγκατάσταση παραμετροποίηση και θέση σε λειτουργία του συστήματος ηλεκτρονικής συλλογής δεδομένων. Περιλαμβάνει:

v  Συνέχιση παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. για ένα έτος.

v  Συνέχιση παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της ΔΑΕΦΚ - Κ.Ε. (κτίριο Κόνιαρη).

Η   Φάση 2 θα ξεκινήσει αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Φάσης 1 και θα διαρκέσει δύο (2) μήνες.

Παραδοτέο 2: (α) Τα ανωτέρω συστήματα, παραμετροποιημένα και σε πλήρη παραγωγική λειτουργία, συνοδευόμενα από αναλυτικά εγχειρίδια διαχείρισης και χρήσης αυτών. (β) Επικαιροποιημένα εγχειρίδια διαχείρισης και χρήσης των συστημάτων, (γ) Αναφορά, η οποία περιλαμβάνει τις εργασίες υποστήριξης που πραγματοποιήθηκαν, καθώς και τις λύσεις που υλοποιήθηκαν.

3η Φάση

v  Συνέχιση παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. για ένα (1) έτος.

v  Συνέχιση παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. (κτίριο Κόνιαρη).

v  Προμήθεια επιπλέον είκοσι (20) tablet και δύο (2) φορητών υπολογιστών.

v  Υπηρεσίες εκπαίδευσης συστήματος ηλεκτρονικής συλλογής δεδομένων.

v  Υπηρεσίες υποστήριξης συστήματος ηλεκτρονικής συλλογής δεδομένων για ένα έτος.

Η Φάση 3 θα ξεκινήσει αμέσως μετά την ολοκλήρωση της 2ης φάσης και θα διαρκέσει ένα (1) έτος.

Παραδοτέο 3: (α) Τα ανωτέρω συστήματα, παραμετροποιημένα και σε πλήρη παραγωγική λειτουργία, συνοδευόμενα από αναλυτικά εγχειρίδια διαχείρισης και χρήσης αυτών, (β) Αναφορά με τις εργασίες συντήρησης που πραγματοποιήθηκαν, καθώς και τις λύσεις που υλοποιήθηκαν, (γ) Αναφορά με τις καταγεγραμμένες υπηρεσίες (ώρες) εκπαίδευσης προς τη ΔΑΕΦΚ Κ.Ε. σε θέματα που αφορούν το σύστημα ηλεκτρονικής συλλογής δεδομένων, (δ) Αναφορά (εμπιστευτική)προς τη Δ8 με τα αποτελέσματα των ελέγχων.

Ειδικές Υποχρεώσεις Αναδόχου

Τήρηση απορρήτου - Εμπιστευτικότητα πληροφοριών

Κατά την υλοποίηση της παρούσας σύμβασης θα περιέλθουν σε γνώση του αναδόχου «εμπιστευτικές πληροφορίες»[1], στη χρήση και διακίνηση των οποίων πρέπει να ληφθεί δίδεται ιδιαίτερη μέριμνα.

Ο Ανάδοχος και ιδίως το προσωπικό του, καθώς και οποιαδήποτε λοιπά εμπλεκόμενα μέρη (νομικά ή φυσικά πρόσωπα), καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, που λειτουργούν κατ’ εντολή του αναδόχου, εφόσον πρόκειται να καταστούν αποδέκτες εμπιστευτικών πληροφοριών, υπογράφουν πριν την ανάληψη των συμβατικών τους υποχρεώσεων σχετική δήλωση εμπιστευτικότητας. Η υπογραφή της δήλωσης και η αποδοχή των όρων της είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στην υλοποίηση του συμβατικού αντικειμένου. Ειδικότερα, με τη δήλωση εμπιστευτικότητας δεσμεύονται κατ’ ελάχιστον για τα παρακάτω:

•   Να μη χρησιμοποιούν τις εμπιστευτικές πληροφορίες για οποιοδήποτε άλλο σκοπό παρά μόνο για το αντικείμενο της εργασίας τους και τις δραστηριότητές τους σε σχέση με την παρεχόμενη υπηρεσία.

•   Να μην ανακοινώνουν τις εμπιστευτικές πληροφορίες σε άλλους συνεργάτες, οι οποίοι απασχολούνται στον ανάδοχο ή σε τρίτους παρά μόνο στο βαθμό που αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για την εκτέλεση του συμβατικού αντικειμένου και μόνο κατόπιν σχετικής έγγραφης εντολής της Διεύθυνσης Πολιτικής Ασφάλειας Υποδομών και Μεταφορών.

•   Να μην αναπαράγουν οποτεδήποτε τις εμπιστευτικές πληροφορίες ούτε να τις αποθηκεύουν σε ηλεκτρονική μορφή, παρά μόνο στο βαθμό που αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για την εκτέλεση του συμβατικού αντικειμένου.

•   Να διατηρούν υπό ασφαλείς συνθήκες το σύνολο των εμπιστευτικών πληροφοριών, καθώς και οποιοδήποτε αντικείμενο που περιέχει εμπιστευτικές πληροφορίες μόνο για όσο διάστημα απαιτείται για τις ανάγκες εκτέλεσης των συμβατικών του υποχρεώσεων.

•   Να επιστρέφουν άμεσα, ύστερα από σχετικό αίτημα της Διεύθυνσης Πολιτικής Ασφάλειας Υποδομών και Μεταφορών, το σύνολο ή μέρος των εμπιστευτικών πληροφοριών που βρίσκονται στην κατοχή τους.

•   Σε περίπτωση αναπαραγωγής των πληροφοριών εν συνόλω ή εν μέρει τα αντίγραφα πρέπει να φέρουν την ένδειξη «ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ» και τηρείται αρχείο όλων των αντιγράφων.

•   Σε περίπτωση λήξεως ή λύσεως της σύμβασης με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για οποιοδήποτε λόγο, ιδίως αν   διαπιστωθεί εκ μέρους του Υπουργείου η με οποιοδήποτε τρόπο παράβαση των όρων της δήλωσης εμπιστευτικότητας εκ μέρους του αναδόχου, αυτός είναι υποχρεωμένος:

o   Να σταματήσει αμέσως να κάνει χρήση των εμπιστευτικών πληροφοριών.

o   Να παραδώσει αμέσως στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οποιαδήποτε αντικείμενα ή έγγραφα τα οποία περιέχουν εμπιστευτικές πληροφορίες και βρίσκονται στην κατοχή του ή, κατά παράβαση των όρων της παρούσας, στην κατοχή τρίτων, και

o   Να αποστείλει εγγράφως κατάλογο των ονομάτων και διευθύνσεων των τρίτων προσώπων στους οποίους έχει ανακοινώσει ή έχουν καταστεί με οποιοδήποτε τρόπο αποδέκτες εμπιστευτικών πληροφοριών.

•   Η παραβίαση ενός ή περισσότερων όρων της δήλωσης εμπιστευτικότητας από τους υπογράφοντες τη δήλωση αποτελεί σημαντικό λόγο καταγγελίας της σύμβασης με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και μπορεί να επισύρει την επιβολή διοικητικών, ποινικών ή άλλων κυρώσεων, όπως προβλέπονται από την οικεία νομοθεσία.

       Το παραγόμενο από τον ανάδοχο έργο, κατά το μέρος που περιέχει οποιεσδήποτε πληροφορίες σχετικές με την ασφάλεια των πληροφορικών συστημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, την φύλαξη αρχείων και δεδομένων, στοιχεία συναλλαγών και συμβάσεων τρίτων με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και γενικότερα οτιδήποτε άλλο χαρακτηρίζεται διαβαθμισμένη πληροφορία από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αποτελεί εμπιστευτική διαβαθμισμένη πληροφορία η οποία διαβιβάζεται αποκλειστικά και μόνο στη Διεύθυνση Πολιτικής Ασφάλειας Υποδομών και Μεταφορών.

       Πέραν των ανωτέρω, καταρτίζεται και υπογράφεται μεταξύ της αναθέτουσας αρχής και του Αναδόχου «Σύμβαση Επεξεργασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα», όπου καθορίζονται οι ειδικότεροι όροι, προϋποθέσεις, δικαιώματα και υποχρεώσεις που ρυθμίζουν τη σχέση του Αναδόχου με την Αναθέτουσα Αρχή ως προς τα θέματα που εμπίπτουν στον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών.

Διασφάλιση Ποιότητας Επιπέδου Παρεχόμενων Υπηρεσιών

  1. 1.Αποκατάσταση βλαβών και ανωμαλιών λειτουργίας στο εγκατεστημένο Δικτυακό Εξοπλισμό (Δρομολογητές)

Για την αποκατάσταση βλαβών και ανωμαλιών λειτουργίας στο εξοπλισμό, θα ακολουθείται η παρακάτω μεθοδολογία:

     •     Η   αρμόδια Υπηρεσία ανακοινώνει το πρόβλημα στον Ανάδοχο σε εργάσιμες ημέρες και ώρες και ο Ανάδοχος επιβεβαιώνει άμεσα την αναγγελία.

     •     Εφόσον το πρόβλημα δεν οφείλεται στον πάροχο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών   ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Ο Ανάδοχος οφείλει να επιχειρήσει διάγνωση και αποκατάσταση του προβλήματος που του ανακοινώθηκε αξιοποιώντας δικτυακή διασύνδεση ή και τηλεφωνική επικοινωνία.
  • Εφόσον το πρόβλημα δεν είναι δυνατό να αντιμετωπιστεί αξιοποιώντας δικτυακή διασύνδεση, τεχνικός του Αναδόχου οφείλει να επισκεφθεί την   εγκατάσταση στην οποία παρουσιάστηκε το πρόβλημα και να το αποκαθιστά, είτε επεμβαίνοντας στην εγκατάσταση του εξοπλισμού, είτε αντικαθιστώντας τον   με άλλον καινούριο και ισοδύναμο εντός των επόμενων πέντε (6) εργασίμων ωρών για την Περιφέρεια Αττικής και εντός των επόμενων δύο (2) εργασίμων ημερών (δεκατεσσάρων εργασίμων ωρών) για όλες τις άλλες Περιφέρειες από την ώρα ανακοίνωσης του προβλήματος.

       •   Οι ανακοινώσεις των προβλημάτων θα απαντώνται εντός των επομένων πέντε (5) εργασίμων ημερών από την ημέρα ανακοίνωσης, μέσω έγγραφης αναφοράς αντιμετώπισης των προβλημάτων από τον Ανάδοχο, στην οποία θα αναφέρεται η διάγνωση και θα καταγράφεται ο τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων.

       Σε περίπτωση υπέρβασης των ανωτέρω χρονικών προθεσμιών ο Ανάδοχος θα βαρύνεται με ρήτρες οι οποίες αναφέρονται παρακάτω.

  1. Ορισμός   Διαθεσιμότητας Δικτυακού   Εξοπλισμού (Δρομολογητές)
  2. 3.Ειδικές Ρήτρες λόγω καθυστέρησης κατά την αποκατάσταση βλαβών και ανωμαλιών λειτουργίας στο Δικτυακό Εξοπλισμό (Δρομολογητές)
  3. 4.Σύστημα παρακολούθησης της Διασφάλισης Ποιότητας Επιπέδου Παρεχομένων Υπηρεσιών

Ως Διαθεσιμότητα του εξοπλισμού ορίζουμε το ποσοστό του χρόνου λειτουργίας που ο εξοπλισμός είναι διαθέσιμος για επεξεργασίες.

Το ποσοστό διαθεσιμότητας δίδεται από τον τύπο:

Δ= (ΜΧΜΒ Χ   100) / (ΜΧΜΒ+ΜΧΕΒ)

όπου:

Δ: Διαθεσιμότητα εξοπλισμού

MXMB: Μέσος χρόνος μεταξύ βλαβών

ΜΧΕΒ :   Μέσος χρόνος επιδιόρθωσης βλάβης.

Η διαθεσιμότητα θα μετριέται κάθε εργάσιμη ημέρα κατά το χρονικό διάστημα από 7.30 έως 17.30.

Ορίζουμε ότι:

α) ΜΧΜΒ ( μέσος χρόνος μεταξύ βλαβών) είναι ο λόγος του αθροίσματος των ωρών καλής λειτουργίας του εξοπλισμού στο διάστημα ενός ημερολογιακού μήνα προς το πλήθος των διακοπών - βλαβών ή το 1 εφόσον δεν υπάρχει βλάβη.

β) Συνεχιζόμενη βλάβη από μέρα σε μέρα δεν θεωρείται διακοπτόμενη βλάβη.

γ) Θεωρείται ότι σε επίπεδο μήνα το σύστημα αρχίζει και τελειώνει σε κανονική λειτουργία.

δ) Το maximum βλάβης μιας ημερολογιακής ημέρας δεν μπορεί να υπερβαίνει τις δέκα (10) ώρες.

ε) ΜΧΕΒ (μέσος χρόνος επιδιόρθωσης βλάβης) είναι ο λόγος του αθροίσματος των ωρών που ο εξοπλισμός είναι εκτός λειτουργίας προς το πλήθος διακοπών - βλαβών.   Εφόσον δεν υπάρχει βλάβη τότε ο ΜΧΕΒ ισούται με 0.

Η διαθεσιμότητα του εξοπλισμού πρέπει να είναι μεγαλύτερη ή ίση του 97%.

     •   Εάν η διαθεσιμότητα   είναι μικρότερη του 95% και μεγαλύτερη του 80% τότε επιβάλλεται ρήτρα ίση με το 7% της αξίας του συνολικού μηνιαίου τιμήματος που αντιστοιχεί στη συντήρηση του εξοπλισμού .

     •   Εάν η διαθεσιμότητα   είναι μικρότερη του 80% τότε επιβάλλεται ρήτρα ίση με το 12% του συνολικού μηνιαίου τιμήματος.

Λόγω της κρισιμότητας του Εξοπλισμού για τη συνολική λειτουργία του Υπουργείου, σε περίπτωση υπέρβασης των χρονικών προθεσμιών που τίθενται ανωτέρω ο Ανάδοχος θα βαρύνεται με ειδικές ρήτρες καθυστέρησης, ως εξής:

     •   Ο Ανάδοχος θα βαρύνεται με ρήτρα εκατό ευρώ (100,00 €), μέχρι εκπλήρωσης των υποχρεώσεών του εντός του πρώτου εικοσιτετράωρου υπέρβασης.

     •   Για κάθε επιπλέον ημέρα που ακολουθεί, ο Ανάδοχος θα βαρύνεται με ρήτρα εκατό πενήντα ευρώ (150,00 €), μέχρι την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του.

     •   Οι ανωτέρω ρήτρες δεν επιβάλλονται σε περιπτώσεις εξαιρετικών περιπτώσεων ανωτέρας βίας ή σε περιπτώσεις που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα του Αναδόχου.

     Ο Ανάδοχος θα προσφέρει στο Υπουργείο, πλατφόρμα παρακολούθησης της Διασφάλισης Ποιότητας Επιπέδου Παρεχόμενων Υπηρεσιών στο οποίο θα καταγράφεται η πορεία κάθε αιτήματος/ προβλήματος (αναγγελία από την Υπηρεσία, η επιβεβαίωση από τον ανάδοχο, απάντηση/λύση ) . Ο Ανάδοχος μπορεί να προτείνει ad hoc εφαρμογή που θα αναπτύξει ο ίδιος ή έτοιμο πακέτο λογισμικού που θα παραμετροποιήσει.

     Θα εκπαιδεύσει του διαχειριστές του Συστήματος στην πλατφόρμα αυτή την οποία θα έχει διαθέσιμη στην Επιτροπή Παραλαβής του Έργου ενώ το σύστημα μετά το πέρας της σύμβασης παραμένει στην Κυριότητα του Υπουργείου.

Προδιαγραφές για τον Ανάδοχο

Ο ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλλει:

1) αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα ενός τουλάχιστον εργαζομένου, με απαίτηση την κατοχή εξειδικευμένου μεταπτυχιακού τίτλου σε αντικείμενο κυβερνοασφάλειας (cyber security),

2) πίνακα με τουλάχιστον τρία (3) ολοκληρωμένα έργα penetration test που διενεργήθηκαν κατά τη διάρκεια των τελευταίων δώδεκα μηνών, που θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό του αναθέτοντος Οργανισμού και στο οποίο θα περιγράφεται αναλυτικά το αντικείμενο και θα βεβαιώνεται ότι αυτό πραγματοποιήθηκε έντεχνα, εμπρόθεσμα και σύμφωνα με τις συμβατικές υποχρεώσεις, ένα εκ των οποίων υποχρεωτικά σε ομοειδή με την αναθέτουσα αρχή φορέα (φορέας της κεντρικής δημόσιας διοίκησης, διασπορά κτηρίων και δικτυακών υποδομών, πλήθος και πολυπλοκότητα λειτουργούντων σταθμών εργασίας και πληροφοριακών συστημάτων)

3) πίνακα με βεβαιώσεις διενέργειας τουλάχιστον εκατόν πενήντα (150) ωρών εκπαίδευσης σε θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων κατά τη διάρκεια των τελευταίων 24 μηνών, υπό την αιγίδα αναγνωρισμένων Δημόσιων Φορέων (Α.Ε.Ι., Α.Τ.Ε.Ι., Ι.Ε.Κ., Κ.Ε.Κ., Ο.Α.Ε.Δ.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 202, Λογαριασμός 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες», οικονομικού έτους 2021 -2022

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α.

20.000,00€

Φ.Π.Α. 24%

    4.800,00

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

24.800,00€

CPV

72322000-8 (Υπηρεσίες διαχείρισης δεδομένων )

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

Υποβολή προσφοράς

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση και   την εξόφληση

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική ενημερότητα,
  2. Αποσπάσματα Ποινικού Μητρώου,

σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147)

Κρατήσεις

Τον Ανάδοχο ειδικά βαρύνουν :

α)0,07% υπέρ της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων, σύμφωνα με τα άρθρα 4 παρ. 3 του ν.4013/2011 (Α’ 204) και 375 του v. 4412/2016 (Α’ 147).

β)0,06% υπέρ της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (Α.Ε.Ε.Π.), σύμφωνα με τα άρθρα 5 παρ. 1 του πδ 57/2017 (Α’ 88) και 350 του v. 4412/2016.

γ) Φόρος εισοδήματος σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167).

Δημοσιότητα

α)Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων

(ΚΗΜΔΗΣ), www.eprocurement.gov.gr

β) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr   και www.ggde.gr