Δευτέρα 20 Μαι 2024
Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2021 12:37

Παροχή υπηρεσιών για την «Τεχνική Υποστήριξη και Συντήρηση των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και του Περιφερειακού Εξοπλισμού Εκτυπωτές/printer, Σαρωτές/scanner, τηλεομοιότυπο/fax και του Εξυπηρετητή (SERVER)»

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών & Λειτουργικής Μέριμνας

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Παροχή υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και του Περιφερειακού Εξοπλισμού Εκτυπωτές/printer, Σαρωτές/scanner, τηλεομοιότυπο/fax και του Εξυπηρετητή (SERVER) της Διεύθυνσης Έργων Ύδρευσης Αποχέτευσης και Επεξεργασίας Λυμάτων (Δ18)

Ειδικότερα, συντήρηση:

  • του εγκατεστημένου εξοπλισμού – υλικού (Hardware)(Servers, Η/Υ,   Switches, Routers, Firewall, Περιφερειακού Εξοπλισμού – Εκτυπωτών/printer, Σαρωτών/scanner, κλπ.).
  • του Λογισμικού Συστήματος (System SW) και
  • των δικτυακών συνδέσεων του τοπικού δικτύου Η/Υ .
  • Διάγνωση του προβλήματος / αιτία δυσλειτουργίας
  • Διαμόρφωση – ρύθμιση – Εγκατάσταση Λογισμικού Συστήματος, προγραμμάτων οδήγησης κλπ.
  • Αποξήλωση & εγκατάσταση - διαμόρφωση νέου εξοπλισμού - ανταλλακτικών μερών, σε αντικατάσταση εκείνου που υπέστη αστοχία.
  • Παροχή συμβουλευτικών Υπηρεσιών του Εργοδότη προκειμένου να:

Επιπλέον, τεχνική υποστήριξη :

-       Αξιοποιήσει καλύτερα την υπάρχουσα υποδομή στα πλαίσια της λειτουργικής εκμετάλλευσης του εξοπλισμού.

-       Επισημάνει θέματα συμβατότητας, τεχνικής ενημέρωσης, σε περιπτώσεις αναβαθμίσεων - επεκτάσεων - νέων λειτουργικών απαιτήσεων.

-       Εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες της υφιστάμενης Πληροφορικής υποδομής της Υπηρεσίας, προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα της λειτουργίας της.

-       Παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη στους χρήστες.

 

Όλα τα ανωτέρω απαιτούν :

  • Παρουσία εξειδικευμένου τεχνικού πληροφορικής στην έδρα του Εργοδότη, με σκοπό την περιοδική επιθεώρηση - ρύθμιση του Πληροφορικού Συστήματος.

-     Ειδικότερα :

α)Προληπτικά: η διάθεση τεχνικού πληροφορικής για διάστημα δύο (2) ωρών κάθε εβδομάδα, εντός του ωραρίου της Υπηρεσίας και κατά προτίμηση μεταξύ 9:00΄ π.μ. και 3:00΄ μ.μ. και σε ημέρα που θα συμφωνηθεί από κοινού.

       Β) Κατασταλτικά: μετά από ενημέρωση των εντεταλμένων στελεχών του Εργοδότη για έκτατο συμβάν δυσλειτουργίας, με σκοπό την άμεση αποκατάσταση του.

Γ) Υποστηρικτικά / Εκπαιδευτικά / Συμβουλευτικά, μέσω συγκεκριμένων   ενεργειών     υποστήριξης   της   Υπηρεσίας     και   εκπαίδευσης   του προσωπικού της.

H παραπάνω παροχή υπηρεσιών δεν καλύπτει ανταλλακτικά ή αναλώσιμα υλικά.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός προϋπολογισμός, Ε.Φ.:1039 202, Α.Λ.Ε.: 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες»

ΠΡΟΫΠ/ΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ

3.225,81

Φ.Π.Α.24%

    774,19

ΠΡΟΫΠ/ΣΜΟΣ ΜΕ ΦΠΑ

4.000,00

CPV       

α ) 72261000-2 Υπηρεσίες υποστήριξης λογισμικού

β) 72267000-4 Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής λογισμικού

γ) 72611000-6 Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης ηλεκτρονικών υπολογιστών

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν.4412/2016.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ

1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα

2. Απόσπασμα   Ποινικού Μητρώου σύμφωνα με το ν.4412/2016(Α΄147)

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

Τον Ανάδοχο θα βαρύνουν οι κάτωθι κρατήσεις :

1. α) 0,07% υπέρ της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων,                  σύμφωνα με το άρθρο 375 του v. 4412/2016.

β) 0,06% υπέρ της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (Α.Ε.Ε.Π.), σύμφωνα με το άρθρο 350 του v. 4412/2016.

2. Οι ως άνω κρατήσεις υπόκεινται περαιτέρω σε παρακράτηση χαρτοσήμου 3%, σύμφωνα με τα άρθρα 12 και 13 του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α. που αντιστοιχεί σε ποσοστό 20% (σύμφωνα με το ν. 4169/1961).

3.     Ο νόμιμος φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί α) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr και www.ggde.gr και β) στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.eprocurement.gov.gr