Παρασκεύη 17 Μαι 2024
Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2022 10:32

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για προμήθεια επίπλων γραφείου για την κάλυψη των αναγκών των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών

Αντικείμενο Ανάθεσης

  1. Καρέκλα υπαλλήλων τροχήλατη με μπράτσο, περιστρεφόμενη με μεταλλικό σκελετό, 5ακτινωτή μεταλλική βάση, ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος και πλάτη , ύφασμα χρώματος μαύρου.

Τεμάχια 40  

  1. Καρέκλα Διευθυντών τροχήλατη με μπράτσο, περιστρεφόμενη με μεταλλικό σκελετό, 5ακτινωτή μεταλλική βάση, ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος και πλάτη, δερματίνη χρώματος μαύρου.

Τεμάχια 5

  1. Ντουλάπα αρχειοθέτησης δίφυλλη διαστάσεων 2 μ. ύψος Χ 0,80 μ. πλάτος Χ 0,42 μ. βάθος, με κλειδαριά που κλειδώνει στην πόρτα, τεσσάρων (4) ραφιών το ένα σταθερό και τα τρία (30 ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος, χοντρή πλάτη ιδίου υλικού τουλάχιστον 8 χιλιοστά , χρώματος καφέ καρυδιά.

Τεμάχια 15

  1. Ερμάριο δίφυλλο με κλειδαριά, διαστάσεων 0,85 μ. ύψος Χ 0,80 μ. πλάτος Χ 0,42 μ. βάθος, με κλειδαριά, ενός (1) ρυθμιζόμενου καθ’ ύψος ραφιού χρώματος καφέ καρυδιά. Χοντρή πλάτη ιδίου υλικού τουλάχιστον 8 χιλιοστών, χρώματος καφέ.

Τεμάχια 5

  1. Γραφείο συσκέψεων οβάλ, οκτώ (8) θέσεων χρώματος καφέ.

Τεμάχια 2

  1. Συρταριέρα τροχήλατη με κλειδαριά, 4 συρτάρια, το ένα μολυβοθήκη, χρώματος καφέ καρυδιά, διαστάσεων 0,58 μ. πλάτος Χ 0,42 μ. βάθος Χ 0,55 μ. ύψος.

Τεμάχια 10

  1. Τραπέζι επισκεπτών χρώματος καφέ σκούρο, διαστάσεις 0,55 μ. πλάτος Χ0, 45 μ. ύψος Χ 0, 90 μ. μήκος.

Τεμάχια 5

  1. Γραφείο υπαλλήλων χρώματος καφέ καρυδιά , διαστάσεων 1,40 μ. μήκος Χ 0,80 μ. πλάτος x 0,74 μ. ύψος.

Τεμάχια 30

  1. Μεταλλικός καλόγερος με βαριά βάση (στρογγυλή) με θέση για ομπρέλες, μαύρος.

   Τεμάχια 2

  1. Υποπόδιο μασίφ PVC αυτορρυθμιζόμενο με νίκελ βάση και δάπεδο πολυουρεθάνη (επικολλούμενο).
    1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα.
    2. Αποσπάσματα Ποινικού Μητρώου.
      1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
      2. Κράτηση 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022( Α’ 59),η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Τεμάχια 3

Eγγύηση-Λοιπές Απαιτήσεις

Παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας για δύο (2) τουλάχιστον έτη για συνήθη χρήση.

Επίσης, ο προμηθευτής υποχρεούται να επισκευάζει άμεσα ή να αντικαθιστά τα έπιπλα που παρουσιάζουν ζημιά, κατά τη συνήθη χρήση.

Τα έπιπλα θα παραδοθούν καινούργια, συναρμολογημένα και έτοιμα προς χρήση στην αποθήκη του κτηρίου του Υπ.Υ.Με., Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε,   101 91 - Παπάγου.

Πιστοποιητικό Ποιότητας

Ο προμηθευτής υποχρεούται να έχει πιστοποιητικό διασφάλισης ποιότητας κατά τα ισχύοντα πρότυπα (ISO,ΕΝ,ΕΛΟΤ κ.λ.π.)

Χρόνος Παράδοσης

Το αργότερο σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.

CPV

39111100-4 Περιστρεφόμενα καθίσματα.

39113700-4 Υποπόδια.

39121100-7 Γραφεία.

39121200-8 Τραπέζια.

39122100-4 Σκευοθήκες.

39122200-5 Βιβλιοθήκες.

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ

12.500,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

3.000,00 €.

Συνολικός Προϋπολογισμός

15.500,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός,

Ε.Φ. 1039- 501, Α.Λ.Ε. 3120489001 «Αγορές λοιπών επίπλων».

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση.

Κριτήριο ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά, βάσει τιμής.

Δύναται να ζητηθούν δείγματα προς έλεγχο από τη Δ/νση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας, προκειμένου να διαμορφώσει το Υπ.Υ.Με. πλήρη και ασφαλή άποψη για την καταλληλόλητα των προσφερόμενων ειδών. Μικρές διαφοροποιήσεις στις διαστάσεις των επίπλων από τις παραπάνω αναφερόμενες γίνονται αποδεκτές.

Υποβολή   προσφοράς

Οι προσφορές θα συνοδεύονται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβάλλονται σε κλειστό φάκελο στο γραφείο 206 της Διεύθυνσης Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική ημερομηνία

Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2022 και ώρα μέχρι 14:30΄.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση και την πληρωμή

 

Κρατήσεις

 

Δημοσιότητα

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί: α) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr και www.ggde.gr και

β) στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων

(Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.eprocurement.gov.gr.