19 Μαι 2024
Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2022 13:54

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών αποκατάστασης λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, στο κτίριο επί της οδού Μουστοξύδη 7 - Αθήνα

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Αντικείμενο Παροχής Υπηρεσιών

Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν τα κάτωθι:

• Εργασίες αποκατάστασης, προγραμματισμού και ρυθμίσεων τηλεφωνικού κέντρου και επίλυση υπαρχόντων προβλημάτων τηλεφωνικού κέντρου Panasonic, έως 31-12-2022.

• Επισκέψεις συντήρησης και ελέγχου, καθαρισμού και ρυθμίσεων, μεταφορών εσωτερικών και εξωτερικών γραμμών, αν απαιτούνται. Σε κάθε επίσκεψη τεχνικού της εταιρείας προγραμματισμένη ή έκτακτη, θα συμπληρώνεται και θα υπογράφεται σχετικό Δελτίο Εργασίας, από την εταιρεία και από την Υπηρεσία

• Αποκατάσταση έκτακτων βλαβών που προέρχονται από φυσιολογική αιτία ή φθορά, με επί τόπου επεμβάσεις κατόπιν κλήσης της υπηρεσίας. Ο χρόνος ανταπόκρισης της τεχνικής υπηρεσίας της εταιρείας θα είναι εντός 24 ωρών από την τηλεφωνική ειδοποίησή της.

• Τηλεδιάγνωση και τηλεσυντήρηση του τηλεφωνικού κέντρου, η οποία θα παρέχεται με τακτικό εξ αποστάσεως έλεγχο και τηλε – εντοπισμό τυχόν δυσλειτουργιών ή αποκλίσεων από την προδιαγραφόμενη λειτουργία, μέσω τηλεφωνικής γραμμής από το Τεχνικό τμήμα της εταιρείας.

• Τηλεφωνική υποστήριξη, σύμφωνα με την οποία θα παρέχονται πληροφορίες μέσω τηλεφώνου, από το τεχνικό προσωπικό της εταιρείας, που αφορούν στη λειτουργία και τον χειρισμό του τηλεφωνικού κέντρου και των περιφερειακών του συσκευών

CPV

   50334130-5 (Υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης τηλεφωνικών

   κέντρων)

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ

2.000,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

     480,00 €.

Συνολικός Προϋπολογισμός

2.480,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ.1039 202,  Α.Λ.Ε.: 2420989001 (Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες).

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

Υποβολή προσφοράς

   Οι προσφορές θα συνοδεύονται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβάλλονται σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου),τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική ημερομηνία

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2022 και ώρα   μέχρι 14:30΄.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση και την πληρωμή

Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

Κρατήσεις

  1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
  2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Δημοσιότητα

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό   Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ),

www.eprocurement.gov.gr και

β) στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr   και    www.ggde.gr.