19 Μαι 2024
Τετάρτη, 17 Μαΐου 2023 09:47

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ανάθεση εργασιών ελέγχου του συστήματος πυρανίχνευσης, στο κτήριο που στεγάζονται Υπηρεσίες του Υπ. Υποδομών και Μεταφορών, καταγραφή και κοστολόγηση υλικών και εργασιών αποκατάστασης του συστήματος πυρανίχνευσης

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο

Ανάθεση εργασιών ελέγχου του συστήματος πυρανίχνευσης, στο κτήριο που στεγάζονται Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της Λ. Κηφισίας 37-39 - καταγραφή και κοστολόγηση υλικών και εργασιών αποκατάστασης του συστήματος πυρανίχνευσης.

Αναλυτικότερα:

  • Εργασίες ελέγχου του συστήματος πυρανίχνευσης, στο κτήριο που στεγάζονται Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της Λ. Κηφισίας 37-39.
  • Καταγραφή και κοστολόγηση υλικών και εργασιών αποκατάστασης, του συστήματος πυρανίχνευσης, στους χώρους που στεγάζονται Υπηρεσίες του Υπουργείου μας, στο ανωτέρω κτήριο, καθώς οι τεχνικοί υπάλληλοι της Υπηρεσίας μας, δε διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό και τεχνογνωσία.
    • Πλήρης έλεγχος( με μετρητικά όργανα) των εγκατεστημένων ανιχνευτών.
    • Πλήρης έλεγχος της υφιστάμενης καλωδίωσης.
    • Πλήρης έλεγχος της λειτουργικότητας του πίνακα.
    • Ακριβής καταγραφή και κοστολόγηση των απαιτήσεων αποκατάστασης της βλάβης σε εργασίες και υλικά.

Οι εργασίες είναι οι εξής:

Κωδικός CPV

CPV: 71356100-9 (Υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου).

Προϋπολογισμός

2.000,00€.

Φ.Π.Α.

    480,00€.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

2.480,00€.

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 202 και Α.Λ.Ε. 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες».

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016.

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), στο ισόγειο, σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική Ημερομηνία

Τρίτη, 30 Μαΐου 2023.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής απόψεως προσφορά από έναν (1) ανάδοχο για το σύνολο των υπηρεσιών.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα σύμφωνα με το ν. 4412/16 (Α΄ 147).

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

1. Φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.

2. κράτηση 0,10%, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Δημοσιότητα

  1. Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.), .
  2. Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής και .