04 Μαι 2024
Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024 10:35

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς παροχής υπηρεσιών διερμηνείας από αγγλικά σε ελληνικά και αντιστρόφως, παροχή του σχετικού απαραίτητου μεταφραστικού εξοπλισμού και της απαιτούμενης τεχνικής υποστήριξης και hosting μέσω της πλατφόρμας Zoom με διερμηνεία

Αναθέτουσα   Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο Ανάθεσης

   Παροχή υπηρεσιών διερμηνείας από αγγλικά σε ελληνικά και αντιστρόφως,   παροχής του σχετικού   απαραίτητου μεταφραστικού εξοπλισμού και της απαιτούμενης τεχνικής υποστήριξης και hosting μέσω της πλατφόρμας Zoom με διερμηνεία, στην υβριδική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 22 Μαρτίου και ώρα 10:30΄-13:30΄, μεταξύ στελεχών και συνεργατών του Υπουργείου μας, της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού και των Ευρωπαϊκών Φορέων στην αίθουσα συνεδριάσεων του Υπουργείου μας διάρκειας τριών (3) ωρών.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΩΣ ΕΞΗΣ:

  • δύο (2) επαγγελματίες διερμηνείς.
  • 1 Καμπίνα Διερμηνείας
  • 1 Σύστημα Διερμηνείας
  • 2 Χειριστήρια
  • 20 Δέκτες & Ακουστικά
  • 4 Laptops
  • 4 Κάρτες ήχου
  • 1 Κάμερα
  • 1 VideoCapture
  • Δημιουργία & Διαχείριση ZoomMeeting
  • RecordingtoCloud
  • Τεχνικό προσωπικό

ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:

Μεταφραστική εγκατάσταση για πενήντα (50) άτομα, με τη δυνατότητα μετάφρασης δύο (2) 2 γλωσσών,

η οποία περιλαμβάνει:

       ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ZOOM

Κωδικός CPV

79540000-1 (Υπηρεσίες διερμηνείας), 71356300-1 (Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης), 72611000-6 (Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης ηλεκτρονικών υπολογιστών)

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ: 1039 101, Α.Λ.Ε.: 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες».

Προϋπολογισμός Χωρίς Φ.Π.Α.

 

Φ.Π.Α. 24%

            677,42 €.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

 

Διαδικασία Ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του   ν. 4412/2016 (Α΄147).

Καταληκτική ημερομηνία

Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2024   και ώρα μέχρι 14.30΄.

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται    από     επιστολή κατάθεσης  και θα υποβληθεί  

σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄.

Δικαιολογητικά για ανάθεση και την πληρωμή

  1.    Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
    1. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα     με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).
    2. 3.«Ο Ανάδοχος υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β' 2385) Κ.Υ.Α.».

Κρατήσεις

  1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο   64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
  2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Κανόνες Δημοσιότητας

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), www.eprocurement.gov.gr.

β) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr και www.ggde.gr