Παρασκεύη 26 Απρ 2024
Theologou Anna

Theologou Anna

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Ο ρόλος του Υπουργείου–

Οικονομική Διαχείριση

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στο πλαίσιο της υπογραφείσας Συμφωνίας Επιχορήγηση, θα πρέπει να υλοποιήσει τις συμβατικές υποχρεώσεις που αφορούν τόσο την τεχνική όσο και την οικονομική διαχείριση του συνόλου του έργου (Τμήμα Α,Β του Παραρτήματος ΙΙ της Συμφωνίας Επιχορήγησης), οι οποίες αναφέρονται επιγραμματικά ως εξής:

- έλεγχος επιλεξιμότητας και κανονικότητας των δαπανών,

- υποβολή των αιτημάτων πληρωμών,

- ευθύνη για την παροχή όλων των απαραίτητων εγγράφων σε περίπτωση ελέγχων (audits) που διενεργούνται πριν από την πληρωμή ή κατά τη διάρκεια αξιολόγησης,

Επισημαίνεται ότι στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου προβλέπεται, βάσει της Συμφωνίας Επιχορήγησης MOVE/B4/SUB/ 2020-123/SI2.852232 (Παράρτημα II- άρθρα ΙΙ.9, ΙΙ.10 και ΙΙ.19), ως επιλέξιμη δαπάνη για το έργο, η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και εμπειρογνωμοσύνης κατά την διάρκεια υλοποίησης του έργου «NAPCORE»

Γενικές πληροφορίες για το έργο NAPCORE.

Σκοπός του έργου με ακρωνύμιο «NAPCORE» είναι η υλοποίηση τεχνικών και οργανωτικών δραστηριοτήτων για τη δημιουργία και τη λειτουργία ενός συντονιστικού μηχανισμού (πλατφόρμας) εναρμονισμού και διασύνδεσης των ευρωπαϊκών Εθνικών Σημείων Πρόσβασης (ΕΣΠ), που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της Οδηγίας 2010/40/ΕΕ. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο έχουν ως αντικείμενο:

• Τον καθορισμό της στρατηγικής που θα πρέπει να ακολουθήσει η πλατφόρμα των ευρωπαϊκών ΕΣΠ σε μακροπρόθεσμο επίπεδο. Η στρατηγική αυτή θα βασιστεί στην κοινή αντιμετώπιση προκλήσεων σε επίπεδο ανταλλαγής δεδομένων Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών (ΕΣΜ) και στον προσδιορισμό μελλοντικών απαιτήσεων για τα ευρωπαϊκά ΕΣΠ που προκύπτουν από σημαντικά πεδία εφαρμογής των ΕΣΜ.

• Την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας και του επιπέδου εξυπηρέτησης των ευρωπαϊκών ΕΣΠ.

• Την αποτίμηση και ενίσχυση της προσβασιμότητας και του περιεχομένου των ευρωπαϊκών ΕΣΠ.

• Την επέκταση και την ενδυνάμωση των προτύπων ανταλλαγής δεδομένων Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών (ΕΣΜ) μέσω συνεργασιών, όπως το DATEX II forum, το TN-ITS forum και φορείς που εξειδικεύονται σε τυποποίηση δεδομένων που αφορούν τις πολυτροπικές μετακινήσεις, καθώς και της σύνταξης σχετικών οδικών χαρτών (roadmaps).

• Τον εναρμονισμό και την ενίσχυση του ρόλου των Εθνικών Οργανισμών Αξιολόγησης (National Bodies) για την εφαρμογή της Οδηγίας 2010/40/ΕΕ.

• Την τεχνική και διοικητική διαχείριση του έργου.

• Τη συνεργασία με συναφή έργα και πλατφόρμες και την παροχή υποστήριξης στην συντονιστική επιτροπή.

• Τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου και τη διενέργεια εκπαιδευτικών δράσεων.

Αντικείμενο

Το αντικείμενο των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι:

 Η υποβοήθηση της Υπηρεσίας Οδικών Τελών- Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών για την υλοποίηση του έργου «NAPCORE», με επιλέξιμες δραστηριότητες που θα εντάσσονται στο Υποέργο αριθμός 3 της Δράσης με τίτλο «Δαπάνες Συμβούλου Διαχειριστικής Υποστήριξης».

Ειδικότερα, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει να παρέχει υπηρεσίες ως προς:

- Την υποβοήθηση της Υπηρεσίας, στη χρονική παρακολούθηση/ τήρηση χρονικών δεσμεύσεων, στη συγκέντρωση και τον προέλεγχο/ έλεγχο των οικονομικών στοιχείων παρακολούθησης της υλοποίησης του έργου (Οικονομικές Εκθέσεις, Αίτημα της Τελικής Πληρωμής, κ.λ.π) που συντάσσονται από τους δικαιούχους/φορείς υλοποίησης (βάσει των άρθρων II.19-24 του Παραρτήματος II της Συμφωνίας Επιχορήγησης)

-Την υποβοήθηση της υπηρεσίας στην κατανομή/ανακατανομή του προϋπολογισμού του Υπουργείου και τις απαιτούμενες κατ’ έτος νομικές δεσμεύσεις και πιστώσεις στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων

- Την υποβοήθηση της υπηρεσίας ως δικαιούχο, στη συγκέντρωση και προετοιμασία για την καταχώριση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα των δεδομένων τα οποία θεωρούνται αναγκαία για την

παρακολούθηση, αξιολόγηση, δημοσιονομική διαχείριση, επαλήθευση των δαπανών και έλεγχο των έργων/δράσεων.

-Την καθημερινή διαχείριση της Σύμβασης Επιχορήγησης και της Προγραμματικής Σύμβασης για την παροχή διευκρινίσεων επί θεμάτων επιλεξιμότητας δαπανών και γενικότερα των δημοσιονομικών διατάξεων των Συμφωνιών και με φυσική παρουσία σύμφωνα με τις ανάγκες του έργου.

-Τον προέλεγχο/έλεγχο κανονικότητας, νομιμότητας και επιλεξιμότητας των δαπανών του έργου ανά διακριτή φάση προς υποβοήθηση της υπηρεσίας

-Την τήρηση Φακέλου Φυσικού και Οικονομικού Αντικειμένου του έργου και τη διαμόρφωση ψηφιακού/ηλεκτρονικού αρχείου παρακολούθησης του έργου

-Τη δημιουργία βάσης δεδομένων για την λογιστική καταγραφή και παρακολούθηση των δαπανών και πληρωμών που αφορούν το έργο.

-Τον προέλεγχο των δικαιολογητικών για την υποβολή αιτήματος πληρωμής των φορέων υλοποίησης, προς υποβοήθηση της υπηρεσίας

-Την υποβοήθηση της υπηρεσίας στην ολοκλήρωση του έργου, ειδικότερα δε στην εκκαθάριση των δαπανών/πληρωμών του έργου σύμφωνα με την Τελική Έκθεση και την Τελική Οικονομική Κατάσταση

-Την καταγραφή όλων των απαιτούμενων διοικητικών και διαχειριστικών διαδικασιών για την απρόσκοπτη υλοποίηση του έργου σε όλα τα στάδια εκτέλεσης του έργου και την υποβοήθηση της

υπηρεσίας στον σχεδιασμό και την επιλογή των λοιπών διαδικασιών (π.χ. διαδικασίες ανάθεσης υπηρεσιών, πρόσληψη ορκωτού λογιστή εφόσον χρειαστεί, κλπ).

Κατά την παροχή των υπηρεσιών του και καθ΄ όλη τη διάρκεια του έργου ο Ανάδοχος οφείλει να συνεργάζεται στενά και να συμβουλεύει τα αρμόδια στελέχη της Υπηρεσίας Οδικών Τελών – Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών, καθώς και εφόσον απαιτηθεί με τις υπηρεσίες και τους φορείς που θα του υποδειχθούν από την Υπηρεσία Οδικών Τελών – Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών (ενδεικτικά: Εθνική Αρχή Συντονισμού της Εφαρμογής- ΕΥΣΕ, ΕΥΔ ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ, φορείς υλοποίησης, κλπ).

Κατά περίπτωση και μετά από απαίτηση της Υπηρεσίας, ο Ανάδοχος υποχρεούται να παρέχει έκτακτες και ad hoc αναφορές σχετικά με την πορεία υλοποίησης του οικονομικού σκέλους τόσο του έργου όσο

και του αντικειμένου των υπηρεσιών του σε αυτό.

Προσόντα Αναδόχου

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) θα πρέπει να διαθέτουν:

▪ Τουλάχιστον 5ετή επαγγελματική εμπειρία στην παροχή συμβουλευτικών και συναφών υπηρεσιών σε δράσεις συγχρηματοδοτούμενες από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

▪ Εμπειρία στην παροχή συμβουλευτικών και συναφών υπηρεσιών σε τουλάχιστον μία (1) ολοκληρωμένη συγχρηματοδοτούμενη δράση κατά την περίοδο 2014-2020, με αποδεδειγμένη χρήση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) διαχείρισης συγχρηματοδοτούμενων δράσεων.

▪ Τα στελέχη του υποψήφιου αναδόχου που θα απασχοληθούν θα πρέπει να είναι κάτοχοι τίτλων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ημεδαπής ή αλλοδαπής με αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών, με πολύ καλή γνώση της αγγλικής και εφαρμογών πληροφορικής (MS Office και εφαρμογές παρακολούθησης έργων). Το έργο μπορεί να εκτελεστεί και από ένα μόνο στέλεχος του υποψηφίου αναδόχου με τα προαναφερόμενα προσόντα.

Διάρκεια Σύμβασης

Η  διάρκεια της σύμβασης των παρεχόμενων υπηρεσιών του Αναδόχου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης έως την ημερομηνία ολοκλήρωσης της δράσης όπως αυτή προβλέπεται στο Άρθρο 2 της υπογραφείσας Συμφωνίας Επιχορήγησης (Grant Agreement) με την DGMOVE.

Επειδή σύμφωνα με το άρθρο II.12 της Συμφωνίας Επιχορήγησης (GA, Annex II), προβλέπεται η δυνατότητα τροποποίησης της σύμβασης, γεγονός που καθιστά δυνατή την χρονική επέκταση του έργου, θεωρείται απαραίτητη η πρόβλεψη προαίρεσης. Η αναθέτουσα αρχή διατηρεί το δικαίωμα προαίρεσης με μονομερή δήλωση στην παραπάνω περίπτωση, που ασκείται πριν από τη λήξη της σύμβασης, έως επιπλέον 12 μήνες με τους ίδιους όρους της αρχικής σύμβασης και με αντικείμενο ίδιο με της αρχικής σύμβασης. Η διάρκεια αναλυτικότερα περιλαμβάνεται στο Παράρτημα του παρόντος.

Τα παραδοτέα του Συμβούλου προσδιορίζονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά και περιλαμβάνονται στο Παράρτημα του παρόντος.  

CPV

72220000-3 (Υπηρεσίες παροχής συμβουλών για συστήματα και τεχνικά θέματα).

79412000-5 (Υπηρεσίες παροχής συμβουλών σε θέματα οικονομικής διαχείρισης).

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α.

     22.000,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

       5.280,00 €.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

     27.280,00 €.

Χρηματοδότηση

Η συνολική δαπάνη για τις ανωτέρω υπηρεσίες ανέρχεται σε 22.000,00€ (είκοσι δύο χιλιάδες ευρώ) χωρίς Φ.Π.Α., εκ των οποίων το ποσό των 12.000,00€ (δώδεκα χιλιάδων ευρώ) χωρίς Φ.Π.Α. αφορά τη δαπάνη τηςσύμβασης, ενώ το ποσό των 10.000,00€ (δέκα χιλιάδων ευρώ) χωρίς Φ.Π.Α., αφορά τη δαπάνη της προαίρεσης. Η δαπάνη  βαρύνει τις πιστώσεις του ενάριθμου έργου 2022ΣΕ67110000 με τίτλο PSA «NAPCORE» της ΣΑΕ 671/1 και εντάσσεται στο Υποέργο 3 της Δράσης με τίτλο «Δαπάνες Συμβούλου Διαχειριστικής Υποστήριξης».

Τρόπος πληρωμής

Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιείται τμηματικά και μετά την παραλαβή των επιμέρους παραδοτέων Π.Ε.1, Π.Ε.2, Π.Ε.3, Π.Ε.4, Π.Ε.5, Π.Ε. 6, Π.Ε. 7, όπως φαίνεται στον Πίνακα που ακολουθεί.

Π.Ε.

ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ

Π.Ε.1

25%

Π.Ε.2

25%

Π.Ε.3

50%

Π.Ε.4

40% προαίρεσης

Π.Ε.5

60% προαίρεσης

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας ανάθεση σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016 (Α΄ 147).

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα  υποβληθεί  σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική Ημερομηνία

13  Μαῒου 2024  και ώρα  μέχρι 14:30΄.

Κριτήριο Ανάθεσης/Πληρωμή

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής για το σύνολο των υπηρεσιών, από έναν (1) ανάδοχο.

Η προσφορά του Αναδόχου θα πρέπει να περιλαμβάνει τα παρακάτω:

-Συνοπτικό βιογραφικό σημείωμα, από το οποίο θα προκύπτουν τα ανωτέρω αναφερόμενα στην Ενότητα Προσόντα Αναδόχου, σχετικά με το εξειδικευμένο στέλεχος που θα απασχολήσει

-Το συνολικό τίμημα, καθώς επίσης και διακριτά την ανάλυση κόστους για κάθε ένα από τα παραδοτέα που θα υποβάλει σε καθαρά ποσά και σε ποσά με Φ.Π.Α.

- Η συνδρομή των ανωτέρω θα αποδεικνύεται από έγγραφα.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση

και την πληρωμή

  1.  Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2.  Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,  σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’  147).
    1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο   64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
    2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’  59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Κρατήσεις

 

Δημοσιότητα

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων         (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.),   www.eprocurement.gov.gr.

β)     στους δικτυακούς τόπους της  Αναθέτουσας Αρχής    www.yme.gr     και www.ggde.gr.        

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Αντικείμενο

Άμεση επισκευή του συστήματος κλιματισμού, που είναι εγκατεστημένο στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε.

Αναλυτικότερα:

Α. Αντικατάσταση βάνας και αντικραδασμικού στο σύστημα των κλιματιστικών μονάδων.

  • Βάνα σύρτη γεμακ PN16 125mm, χυτοσίδηρη GGG440, με ελαστική επένδυση γλώσσας (EPDM), μικρού μήκους ( F4) φλαντζωτή.
  • ZETAKAMA EPDM PN 16 100mm, ελαστικό διαστολικό (αντικραδασμικό) φλαντζωτό μονής φούσκας.
  • Τριάντα δύο (32) Βίδες m16x70mm, 6-γωνη, χαλύβδινες, γαλβανισμένες με περικόχλιο και ροδέλα
  • Περιέλιξη 4K w 4πολική.
  • Κit ρουλεμάν κινητήρα 2x 6208 2z/c3.
  • Εργασία επισκευής κινητήρα.

Γ. Αντικατάσταση INVERTER ανεμιστήρα VAV1

  • INVERTER LSis LSL V0110H100-4COFN με κατάλληλο λογισμικό για ανεμιστήρες.
  • Εργασία επισκευής ανεμιστήρα VAV1.

Κωδικός CPV

CPV: 45259000-7 (Επισκευή και συντήρηση εγκαταστάσεων).

Προϋπολογισμός

3.600,00€.

Φ.Π.Α.

    864,00€.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. 24%

4.464,00€.

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 501 και Α.Λ.Ε. 2410203001 «Αγορές ειδών συντήρησης και επισκευής εγκαταστάσεων».

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με το άρθρο 120 του ν. 4412/2016.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής   άποψης προσφορά, βάσει τιμής.

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), στο ισόγειο, σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική Ημερομηνία

Πέμπτη, 9 Μαῒου 2024 και ώρα 14:30’.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/2016, όπως ισχύει.

Έκδοση Τιμολογίου

«Ο Ανάδοχος   υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β' 2385) Κ.Υ.Α.».

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

  1. Φόρος εισοδήματος   επί του   καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.
  2. 0,10%, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.
  3. Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων – Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr) και
  4. Στους   δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής και .

Δημοσιότητα

 

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

1039 501.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός Προϋπολογισμός, Λογαριασμός: 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

 

2.300,00 €.

Φ.Π.Α.       24%    

   552,00 €.

ΜΕ Φ.Π.Α.

2.852,00 €.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Προμήθεια και αντικατάσταση πλακέτας συμπιεστή, στα ψυκτικά συγκροτήματα TRANE, όπου βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.: 10191 – Παπάγου, με τα κάτωθι χαρακτηριστικά:

EQUIPLMENT RTAA215 EKI 5218 MOD014525.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με το άρθρο 118 & 120 του ν. 4412/2016

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,

     σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013   (Α’ 167), όπως ισχύει.

2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΥΛΙΚΩΝ

Κτήριο του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αποθήκη), Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, 101 91 - Παπάγου.

CPV

30237140-2 Μητρικές πλακέτες

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί σε κλειστό φάκελο στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με., Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, 101 91 - Παπάγου, Ισόγειο, Γρ. 006, και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄, έως και την Τρίτη 30 Απριλίου.2024. και ώρα 14:30’

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής www.yme. gr και www.ggde.gr

β) Στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. www.eprocurement.gov.gr

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

1039 501.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός Προϋπολογισμός, Λογαριασμός: 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

2.100,00 €.  

Φ.Π.Α.       24%    

   504,00 €.  

ΜΕ Φ.Π.Α.

2.604,00 €.  

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Προμήθεια και τοποθέτηση ψηφιακού συστήματος αντιστάθμισης λεβητοστασίου, για τον έλεγχο δύο (2) λεβήτων στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.: 10191 - Παπάγου, με τα κάτωθι χαρακτηριστικά.:

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΗΣ

•Ο αυτοματισμός θα περιλαμβάνει alarm σε περίπτωση υπερθέρμανσης λέβητα.

•Οπτικοποίηση και παρακολούθηση θερμοκρασιών λεβήτων προσαγωγής, επιστροφής και εξωτερική θερμοκρασία.

•Δυνατότητα χειροκίνητης παρέμβασης στην καμπύλη της αντιστάθμισης, ανάλογα με την επιθυμητή θερμοκρασία χώρου για την εξωτερική θερμοκρασία

• Ο ελεγκτής να έχει ενσωματωμένο webserver και να παρέχει την δυνατότητα διαχείρισης μέσω τοπικής ιστοσελίδας και εφαρμογής σε υπολογιστή ή tablet ή κινητό τηλέφωνο.

• Επίσης να δίνεται η δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης

•Δυνατότητα επέκτασης για σύστημα BMS Modbus, αισθητήρια θερμοκρασίας – υγρασίας χώρου, αισθητήρια παρακολούθησης όπως αυτό θα απαιτείται στο πρόγραμμα αναβάθμισης κτιρίων ΗΛΕΚΤΡΑ.

• Δυνατότητα επέκτασης εισόδων σημάτων και ρελέ εξόδου για έλεγχο κυκλωμάτων.

• Ιστορικό θερμοκρασιών.

• Προστασία μπλοκαρίσματος κυκλοφορητών και Βάνων.

ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

Α) Γραμμή παροχικού καλωδίου, σε προστατευτικό σωλήνα, από τον υφιστάμενο ηλεκτρολογικό πίνακα έως τους ελεγκτές για την τροφοδοσία τους.

Β)Τοποθέτηση και επιμήκυνση αισθητηρίων (όσων μέτρων απαιτούνται), μέσα σε προστατευτικά ηλεκτρολογικά σπιράλ, τα οποία θα είναι στηριγμένα με κατάλληλα στηρίγματα για την ασφάλεια της εγκατάστασης.

Γ) Σύνδεση των ελεγκτών και ρύθμιση των ειδικών παραμέτρων τους, βάση των υπαρχουσών αναγκών.

   Το σύστημα θα παραδοθεί έτοιμο για χρήση και σε πλήρη λειτουργία, επίσης θα εκπαιδεύσει το ανάλογο προσωπικού για την λειτουργία του συστήματος.

   Ο ανάδοχος θα καταθέσει και τις ανάλογες εργοστασιακές εγγυήσεις υλικών καθώς και των υπηρεσιών του.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση με το αρ.118 και 120 του ν. 4412/16 (Α΄ 147).

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,

     σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1.Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013    (Α’ 167), όπως ισχύει.

2.  0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022( Α’ 59). η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

CPV

32270000-6 Συσκευές ψηφιακής μετάδοσης.        

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί σε κλειστό φάκελο στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με., Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, 101 91 - Παπάγου, Ισόγειο, Γρ. 006, και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄, έως και την Τρίτη 30 Απριλίου 2024 και ώρα 14:30΄

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής

www.yme. gr και www.ggde.gr και

β) Στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. www.eprocurement.gov.gr.

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Αντικείμενο Παροχής Υπηρεσιών

Αντικατάσταση δύο (2) τροφοδοτικών PSU - B OfficeDServ 500, σε τηλεφωνικό κέντρο Samsung OfficeServ 500.

CPV

50334130-5 (Υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης τηλεφωνικών κέντρων).

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ

500,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

   120,00 €.

Συνολικός Προϋπολογισμός

620,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ.1039 202,  Α.Λ.Ε.: 2420989001 (Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες)

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του   ν. 4412/2016 (Α΄147).

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου),τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική ημερομηνία

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024 και ώρα   μέχρι 14:30΄.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση και την πληρωμή

Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

Κρατήσεις

Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

Δημοσιότητα

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό   Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ),

www.eprocurement.gov.gr και

β) στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr   και    www.ggde.gr.        

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

1039 501.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός Προϋπολογισμός,  Λογαριασμός: 2410989899    «Αγορές λοιπών αγαθών».  

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

4.500,00 €.  

Φ.Π.Α.       24%    

1.080,00 €.  

ΜΕ Φ.Π.Α.

5.580,00 €.  

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Προμήθεια και εγκατάσταση με ετήσια υποστήριξη και συντήρηση, νέου διπλού σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον προαύλιο χώρο του κτηρίου, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.: 10191 - Παπάγου, με τα κάτωθι τεχνικά χαρακτηριστικά.:

Α. Σταθμός φόρτισης

 

• Διπλός 2X22kw type 2+Σούκο.

• Μεταλλικός τριφασικός για 2 σημεία φόρτισης.

• IP 55.

• IK10.

• Με σύστημα ανάγνωσης RFID καρτών με επιδαπέδια βάση στήριξης φορτιστή.

Β. Υπηρεσίες εγκατάστασης:

• Απεγκατάσταση και απόσυρση παλαιού σταθμού φόρτισης.

• Δημιουργία τσιμεντένιας βάσης στον εξωτερικό χώρο

• Εγκατάσταση επιδαπέδια βάσης στήριξης φορτιστή.

• Καλωδίωση και προμήθεια και τοποθέτηση ηλεκτρολογικού υλικού βάσει του νόμου (συμπεριλαμβανομένου αντικεραυνικό).

• Ηλεκτρολογική σύνδεση του σταθμού φόρτισης.

• Παραμετροποίηση.

• Θέση σε λειτουργία.

• Δοκιμές.

• Εκπαίδευση

Γ. Ετήσια υποστήριξη και συντήρηση του σταθμού φόρτισης.

Ο ανάδοχος θα καταθέσει και τις ανάλογες εργοστασιακές εγγυήσεις υλικών καθώς και των υπηρεσιών του.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση με το αρ.118 και 120 του ν. 4412/16 (Α΄147).

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,

     σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1.Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013    (Α’ 167), όπως ισχύει.

2.  0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022( Α’ 59). η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

CPV

31158000-8 Φορτιστές.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής

www.yme. gr και www.ggde.gr και

β) Στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. www.eprocurement.gov.gr.

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

1039 501.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός Προϋπολογισμός, Λογαριασμός: 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

 

425,00 €.

Φ.Π.Α.       24%    

102,00 €.

ΜΕ Φ.Π.Α.

527,00 €.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Προμήθεια, ως εξής:

α) τρεις χιλιάδες (3.000) φάκελοι αλληλογραφίας με παράθυρο για την αποστολή προειδοποιητικών εγγράφων και εγγράφων αφαίρεσης αδειών οδήγησης, παραβάσεων Σ.Ε.Σ.Ο. και

β) δέκα (10) τεμάχια (100 φύλλα ανά τεμάχιο) αυτοκόλλητες ετικέτες διαστάσεων 105 x 74mm, κατάλληλες για laser και inkjet εκτυπωτές, σε φύλλα Α4 (8 αυτοκόλλητες ετικέτες ανά φύλλο).

Οι ενδιαφερόμενοι πριν την κατάθεση προσφοράς θα προσέλθουν να παραλάβουν δείγματα από την Υπηρεσία.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με τα άρθρο 118 & 120 του ν. 4412/2016

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

Φορολογική  και    Ασφαλιστική Ενημερότητα, σύμφωνα με το ν. 4412 /2016 (Α’ 147).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013   (Α’ 167), όπως ισχύει.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΥΛΙΚΩΝ

Κτήριο του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αποθήκη), Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.:101 91 - Παπάγου.

CPV

α) 30199711-7 Τυπωμένοι φάκελοι με διαφανή θυρίδα

β) 30192800-9 Αυτοκόλλητες ετικέτες

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής www.yme. gr και www.ggde.gr

β) Στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. www.eprocurement.gov.gr

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Αντικείμενο

Άμεση επισκευή στο σύστημα κλιματισμού που είναι εγκατεστημένο στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε.

Αναλυτικοτερα:

Α. Αντικατάσταση βάνας και αντικραδασμικού στο σύστημα των κλιματιστικών μονάδων.

  • Βάνα σύρτη γεμακ PN16 125mm, χυτοσίδηρη GGG440, με ελαστική επένδυση γλώσσας (EPDM), μικρού μήκους ( F4) φλαντζωτή.
  • ZETAKAMA EPDM PN 16 100mm, ελαστικό διαστολικό (αντικραδασμικό) φλαντζωτό μονής φούσκας.
  • Τριάντα δύο (32) Βίδες m16x70mm, 6-γωνη, χαλύβδινες, γαλβανισμένες με περικόχλιο και ροδέλα
  • Περιέλιξη 4K w 4πολική.
  • Κit ρουλεμάν κινητήρα 2x 6208 2z/c3.
  • Εργασία επισκευής κινητήρα.

Γ. Αντικατάσταση INVERTER ανεμιστήρα VAV1

  • INVERTER LSis LSL V0110H100-4COFN με κατάλληλο λογισμικό για ανεμιστήρες.
  • Εργασία επισκευής ανεμιστήρα VAV1.

Κωδικός CPV

CPV: 45259000-7 (Επισκευή και συντήρηση εγκαταστάσεων)

Προϋπολογισμός

3.600,00€

Φ.Π.Α.

    864,00€

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. 24%

4.464,00€

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 501 και Α.Λ.Ε. 2410203001 «Αγορές ειδών συντήρησης και επισκευής εγκαταστάσεων».

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής   άποψης προσφορά, βάσει τιμής.

Υποβολή προσφοράς

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/2016, όπως ισχύει.

Έκδοση Τιμολογίου

«Ο Ανάδοχος   υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β' 2385) Κ.Υ.Α.».

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

  1. Φόρος εισοδήματος   επί του   καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.
  2. 0,10%, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.
  3. Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων – Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr) και
  4. Στους   δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής και .

Δημοσιότητα

 

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο Ανάθεσης

προμήθεια δέκα (10) Laptop, με προδιαγραφές:

• Οθόνη: 15.6" IPS 1920 x 1080.

• Επεξεργαστής: Intel Intel Core i5 1235U 4.4.

• Μνήμη: 16 GB DDR4.

• Χωρητικότητα: 1 TB.

Κωδικός CPV

CPV:30213100-6 (Φορητοί Επιτραπέζιοι Μικροϋπολογιστές).

Προϋπολογισμός Χωρίς Φ.Π.Α.

6.048,39 €.    

Φ.Π.Α. 24%

1.451,61 €.                    

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

7.500,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 101, Α.Λ.Ε:3120301001 «Αγορές ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού».

Διαδικασία Ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

Υποβολή προσφοράς

Οι προσφορές θα συνοδεύονται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβάλλονται σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική ημερομηνία

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024 και ώρα μέχρι 14:30΄.

Δικαιολογητικά για ανάθεση και την πληρωμή

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).
    1. 3.«Ο Ανάδοχος υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β' 2385) κ.υ.α.».
  3. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο   64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
    1. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’   59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Κρατήσεις

 

Κανόνες Δημοσιότητας

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων

(Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.), www.eprocurement.gov.gr και

β) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr   και www.ggde.gr          

Ειδοποίηση-κλήση του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία αφορά στην από 20/03/2024, με ΓΑΚ: 3077/2024 και ΕΑΚ: 422/2024 ειδική αίτηση του Ελληνικού Δημοσίου και η οποία συζητείται ενώπιον του Μονομελούς Εφετείου Αθηνών (Τμήμα 2ο Δημόσιο) κατά τη δικάσιμο της  28ης Μαΐου 2024, ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00, στο ακροατήριο του ως άνω δικαστηρίου.

Σελίδα 1 από 576