Τρίτη 07 Μαι 2024
Theologou Anna

Theologou Anna

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Αντικείμενο Παροχής Υπηρεσιών/Προμήθειας

Απεντόμωση και μυοκτονία, με δύο (2) εφαρμογές, σε δεκαέξι (16) κτήρια, που βρίσκονται στην Αττική, εντός του έτους 2024, με ενδεικτικές ποσότητες υλικού που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στα κτήρια αυτά, κατά την εφαρμογή της απεντόμωσης, ανάλογα με τα τετραγωνικά, σύμφωνα με το συνημμένο πίνακα.

Η ανάλυση κόστους θα πρέπει να είναι ανά κτήριο και θα υπάρχει ρήτρα ότι ο ανάδοχος θα πληρωθεί μόνο για τα κτήρια που θα προσφέρει τις υπηρεσίες του.

Η μυοκτονία, ανάλογα με τους χώρους του κάθε κτηρίου, θα περιλαμβάνει:

  1. Δολώματα και δολωματικούς σταθμούς και
  2. Κόλλες παγίδευσης τρωκτικών.
    1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
    2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,
      1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
      2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Οι δολωματικοί σταθμοί θα πρέπει να είναι εγκεκριμένοι και συμβατοί με τους κανόνες που ορίζει η Ε.Ε.

  • Η 1η εφαρμογή άμεσα με την υπογραφή της σύμβασης και
  • Η 2η εφαρμογή εντός του Νοεμβρίου 2024.

Επισήμανση:

Σε περίπτωση που προκύψει πρόβλημα εντός του χρονικού διαστήματος των ανωτέρω εφαρμογών, ο Ανάδοχος υποχρεούται να εφαρμόσει επιπλέον απεντόμωση και μυοκτονία, αζημίως για το Δημόσιο.

CPV

24452000-7 (Εντομοκτόνα), 24456000-5 μυοκτόνα.

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ

1.500,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

    360,00 €.

Συνολικός Προϋπολογισμός

1.860,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός,

Ε.Φ. 1039 501, Α.Λ.Ε. 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες».

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση και την πληρωμή

σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

Κρατήσεις

 

Δημοσιότητα

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό   Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.eprocurement.gov.gr.

β) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr και www.ggde.gr.        

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο Ανάθεσης

προμήθεια δέκα (10) Laptop, με προδιαγραφές:

• Οθόνη: 15.6" IPS 1920 x 1080.

• Επεξεργαστής: Intel Intel Core i5 1235U 4.4.

• Μνήμη: 16 GB DDR4.

• Χωρητικότητα: 1 TB.

Κωδικός CPV

CPV:30213100-6 (Φορητοί Επιτραπέζιοι Μικροϋπολογιστές).

Προϋπολογισμός Χωρίς Φ.Π.Α.

6.048,39 €.    

Φ.Π.Α. 24%

1.451,61 €.                    

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

7.500,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 101, Α.Λ.Ε:3120301001 «Αγορές ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού».

Διαδικασία Ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

Υποβολή προσφοράς

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντας.

Δικαιολογητικά για ανάθεση και την πληρωμή

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).
    1. 3.«Ο Ανάδοχος υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β' 2385) Κ.Υ.Α.».
  3. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο   64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
    1. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’   59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Κρατήσεις

 

Κανόνες Δημοσιότητας

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων

(Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.), www.eprocurement.gov.gr και

β) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr   και www.ggde.gr          

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Αντικείμενο Παροχής Υπηρεσιών

Αντικατάσταση δύο (2) τροφοδοτικών PSU –B OfficeDServ 500, σε τηλεφωνικό κέντρο Samsung OfficeServ 500.

CPV

50334130-5 (Υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης τηλεφωνικών κέντρων).

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ

500,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

   120,00 €.

Συνολικός Προϋπολογισμός

620,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ.1039 202,  Α.Λ.Ε.: 2420989001 (Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες)

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του   ν. 4412/2016 (Α΄147).

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

Υποβολή προσφοράς

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση και την πληρωμή

Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

Κρατήσεις

Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

Δημοσιότητα

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό   Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ),

www.eprocurement.gov.gr και

β) στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr   και    www.ggde.gr.        

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο

Συντήρηση και τεχνική υποστήριξη δύο (2) κλιματιστικών μηχανημάτων EMERSON/LIEBERT AC, που βρίσκονται στο Computer room του κτηρίου, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου, για το έτος 2024.

Προγραμματισμένη συντήρηση και τεχνική υποστήριξη των εν λόγω κλιματιστικών, από εξειδικευμένη εταιρεία, διότι ο χώρος τον οποίο καλύπτουν φιλοξενεί ζωτικής σημασίας πληροφοριακά συστήματα   του Υπουργείου.

Αναλυτικότερα :

Συντήρηση και τεχνική υποστήριξη των κάτωθι συστημάτων:

1. EMERSON/LIEBERT A/C τύπου HIMOD S23 UA (2 τεμάχια)

2. EMERSON/LIEBERT A/C condenser τύπου HCE 42 (2 τεμάχια)

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ:

Τέσσερις (4)   προγραμματισμένες, σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα ως Παρασκευή, 08:30΄ έως 16:30΄).

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ:

  1. Έλεγχος φίλτρων
  2. Έλεγχος ψυκτικού υγρού
  3. Μέτρηση πιέσεως λειτουργίας συμπιεστού
  4. Έλεγχος συστήματος πληρώσεως υγραντήρα
  5. Έλεγχος επαφών
  6. Έλεγχος ηλεκτρολογικού πίνακα
  7. Έλεγχος πινάκων ενδείξεων λειτουργίας
  8. Έλεγχος αισθητηρίου υγρασίας
  9. Έλεγχος αισθητηρίου θερμοκρασίας
  10. Έλεγχος κοντρόλ θερμοκρασίας
  11. Έλεγχος κοντρόλ υγρασίας
  12. Έλεγχος ανεμιστήρα
  13. Έλεγχος κινητήρα του ανεμιστήρα
  14. Έλεγχος ανεμιστήρα συμπυκνωτή
  15. Έλεγχος αισθητηρίου συμπυκνωτή.
  16. Έλεγχος κινητήρα ανεμιστήρα συμπυκνωτή
  17. Καθαρισμός συμπυκνωτή (πλύσιμο με νερό όταν απαιτείται)
  18. Φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.
  19. Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων - Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr)
  20. Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής και

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ:

Επισκέψεις: Απεριόριστος αριθμός επισκέψεων που τυχόν απαιτηθεί για την αποκατάσταση ενδεχόμενης βλάβης, η οποία δεν οφείλεται σε κακό χειρισμό, αμέλεια ή άλλη εξωτερική αιτία ως προς το μηχάνημα.

Τηλεφωνική υποστήριξη: 24 ώρες 7 ημέρες την εβδομάδα, ανεξαρτήτως αργιών ή επί τόπου επίσκεψη σε περίπτωση βλάβης.

Επί τόπου επίσκεψη: ανταπόκριση: εντός τεσσάρων (4) ωρών από την αναγγελία βλάβης, ανεξαρτήτως αργιών.

Ανταλλακτικά: Προτεραιότητα στη διάθεση ανταλλακτικών έναντι κλήσεων βλάβης και ειδική έκπτωση επί των εκάστοτε τιμών καταλόγου. Δεν συμπεριλαμβάνεται η αξία των αναλώσιμων/ανταλλακτικών, εργασίες επισκευής μερών (π.χ. επισκευή πλακετών, κινητήρων ανεμιστήρων συμπυκνωτών κλπ) εργασίες σε δίκτυα (ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ψυκτικά, αποχετευτικά), εργασίες υποστήριξης εξοπλισμού επικοινωνίας (connectivity), καθώς και εργασίες αντικατάστασης ανταλλακτικών τρίτου.

Οι εργασίες προληπτικής συντήρησης των συστημάτων θα πραγματοποιούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα ως Παρασκευή, 08:30΄ έως 16:30΄).

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α

1.700,00€.

Φ.Π.Α. 24%

   408,00€.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

2.108,00€.

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 501 και Α.Λ.Ε. 2420389001 «Λοιπές αμοιβές και έξοδα συντηρήσεων και επισκευών».

Κωδικός CPV

50324200-4 (Υπηρεσίες προληπτικής συντήρησης).

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με το άρθρο 118 του ν. 4412/2016.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά από έναν (1) ανάδοχο για το σύνολο των υπηρεσιών.

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), στο ισόγειο, σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής προσφοράς

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024 και ώρα 14.30΄.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα   σύμφωνα με το ν. 4412/16, όπως ισχύει.

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

2. 0,10%, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Δημοσιότητα

 

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

1039 501.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός Προϋπολογισμός, Λογαριασμός: 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

2.100,00 €.  

Φ.Π.Α.       24%    

   504,00 €.  

ΜΕ Φ.Π.Α.

2.604,00 €.  

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Προμήθεια και τοποθέτηση ψηφιακού συστήματος αντιστάθμισης λεβητοστασίου, για τον έλεγχο δύο (2) λεβήτων στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.: 10191 - Παπάγου, με τα κάτωθι χαρακτηριστικά.:

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΗΣ

•Ο αυτοματισμός θα περιλαμβάνει alarm σε περίπτωση υπερθέρμανσης λέβητα.

•Οπτικοποίηση και παρακολούθηση θερμοκρασιών λεβήτων προσαγωγής, επιστροφής και εξωτερική θερμοκρασία.

•Δυνατότητα χειροκίνητης παρέμβασης στην καμπύλη της αντιστάθμισης, ανάλογα με την επιθυμητή θερμοκρασία χώρου για την εξωτερική θερμοκρασία

• Ο ελεγκτής να έχει ενσωματωμένο webserver και να παρέχει την δυνατότητα διαχείρισης μέσω τοπικής ιστοσελίδας και εφαρμογής σε υπολογιστή ή tablet ή κινητό τηλέφωνο.

• Επίσης να δίνεται η δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης

•Δυνατότητα επέκτασης για σύστημα BMS Modbus, αισθητήρια θερμοκρασίας – υγρασίας χώρου, αισθητήρια παρακολούθησης όπως αυτό θα απαιτείται στο πρόγραμμα αναβάθμισης κτιρίων ΗΛΕΚΤΡΑ.

• Δυνατότητα επεκτάσης εισόδων σημάτων και ρελέ εξόδου για έλεγχο κυκλωμάτων.

• Ιστορικό θερμοκρασιών.

• Προστασία μπλοκαρίσματος κυκλοφορητών και Βάνων.

ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

Α) Γραμμή παροχικού καλωδίου, σε προστατευτικό σωλήνα, από τον υφιστάμενο ηλεκτρολογικό πίνακα έως τους ελεγκτές για την τροφοδοσία τους.

Β)Τοποθέτηση και επιμήκυνση αισθητηρίων (όσων μέτρων απαιτούνται), μέσα σε προστατευτικά ηλεκτρολογικά σπιράλ, τα οποία θα είναι στηριγμένα με κατάλληλα στηρίγματα για την ασφάλεια της εγκατάστασης.

Γ) Σύνδεση των ελεγκτών και ρύθμιση των ειδικών παραμέτρων τους, βάση των υπαρχουσών αναγκών.

   Το σύστημα θα παραδοθεί έτοιμο για χρήση και σε πλήρη λειτουργία, επίσης θα εκπαιδεύσει το ανάλογο προσωπικού για την λειτουργία του συστήματος.

   Ο ανάδοχος θα καταθέσει και τις ανάλογες εργοστασιακές εγγυήσεις υλικών καθώς και των υπηρεσιών του.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση με το αρ.118 και 120 του ν. 4412/16 (Α΄ 147).

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,

     σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1.Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013    (Α’ 167), όπως ισχύει.

2.  0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022( Α’ 59). η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

CPV

32270000-6 Συσκευές ψηφιακής μετάδοσης.        

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής

www.yme. gr και www.ggde.gr και

β) Στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. www.eprocurement.gov.gr.

Η Διοικητική Αρχή Φραγμάτων (Δ.Α.Φ.), στο πλαίσιο της λειτουργίας της (2η σχετική απόφαση), έχει ως αντικείμενο τη διασφάλιση της τήρησης των διατάξεων του Κανονισμού Ασφαλείας Φραγμάτων (Κ.Α.Φ.) (1η σχετική απόφαση) από τον εκάστοτε Κύριο του Έργου, καθώς και τη μέριμνα για τη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών που αφορούν στην ασφάλεια των Φραγμάτων που υπάγονται στον Κ.Α.Φ., βάσει του άρθρου 2 «Πεδίο Εφαρμογής». 

Ειδικότερα, στο άρθρο 24 του Κ.Α.Φ. προβλέπεται ότι, με Απόφαση της ΔΑΦ συγκροτείται Ομάδα Εμπειρογνωμόνων Φραγμάτων (ΟΕΦ), που αποτελεί τον επιστημονικό και Τεχνικό Σύμβουλό της.

Η ΟΕΦ απαρτίζεται από εξειδικευμένους επιστήμονες, οι οποίοι πρέπει να έχουν τουλάχιστον 15ετή αποδεδειγμένη εμπειρία και ειδικές γνώσεις σε θέματα φραγμάτων, όπως προκύπτει από το βιογραφικό τους και η θητεία της ορίζεται πενταετής.

Ως εκ τούτου, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι, που η ειδίκευση τους εμπίπτει στις ειδικότητες της παρ.1 του άρθρου 24 του Κ.Α.Φ., να υποβάλλουν αίτημα εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τη Δ.Α.Φ., μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο «daf@ggde,gr», το αργότερο μέχρι και 27-05-2024.

Η πρόταση εκδήλωσης ενδιαφέροντος θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από:

  1. Συμπληρωμένη την επισυναπτόμενη Αίτηση, με δικαίωμα συμμετοχής σε μία κατηγορία.
  2. Συμπληρωμένο Πίνακα Εμπειρίας, σύμφωνα με το συνημμένο Υπόδειγμα, αποκλειστικά για θέματα μελέτης, κατασκευής και/ή λειτουργίας Φραγμάτων και
  3. Βιογραφικό Σημείωμα

Η μη προσκόμιση κάποιου από τα ανωτέρω συνεπάγεται τον αποκλεισμό του ενδιαφερόμενου.

Τονίζεται ότι η υποβαλλόμενη αίτηση και ο επισυναπτόμενος Πίνακας Εμπειρίας επέχουν θέση Υπεύθυνης Δήλωσης.

Η ΔΑΦ διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε δειγματοληπτικούς ελέγχους των δηλωθέντων και να ζητήσει συμπληρωματικά – επεξηγηματικά στοιχεία.

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο

Προμήθεια και τοποθέτηση λογοτύπων και ανακλαστικών λωρίδων, σε υπηρεσιακά αυτοκίνητα (επιβατικά - φορτηγά) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Αναλυτικά:

  • Προμήθεια και τοποθέτηση αυτοκόλλητων λογοτύπων εξωτερικής χρήσης έως σαράντα (40) υπηρεσιακών οχημάτων.
  • Προμήθεια  και τοποθέτηση ανακλαστικής λωρίδας έως δέκα (10) υπηρεσιακών επιβατικών οχημάτων και έως πέντε (5) υπηρεσιακών φορτηγών.
  • Αποκόλληση και καθαρισμός παλαιών λογοτύπων έως σαράντα (40) υπηρεσιακών επιβατικών οχημάτων και έως είκοσι (20) υπηρεσιακών φορτηγών.
  • Το λογότυπο θα τοποθετηθεί και στις δύο (2) πλαϊνές πλευρές των οχημάτων.
  • Η γραμματοσειρά του λογοτύπου θα είναι ArialBold και χρώματος μαύρου.
  • Το ύψος της γραμματοσειράς θα είναι για τα επιβατικά οχήματα 6 cm και για τα φορτηγά 7 cm.
  • Η ανακλαστική λωρίδα θα είναι κόκκινου χρώματος, πλάτους 10 cm και τοποθετημένη στη μέση περίπου του αμαξώματος, παράλληλα στο έδαφος.

Οι εργασίες για την τοποθέτηση λογοτύπων και ανακλαστικών λωρίδων, καθώς και οι εργασίες για την αποκόλληση των παλαιών λογοτύπων, θα γίνουν, κατόπιν συνεννόησης με την Υπηρεσία μας, είτε στους χώρους του Υπουργείου, α) στο χώρο φύλαξης οχημάτων επι της Λ. Δημοκρατίας 2, Τρεις Γέφυρες και β) στον υπόγειο χώρο στάθμευσης οχημάτων, στο κτήριο επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγος είτε στους χώρους του αναδόχου.

Η διάρκεια ολοκλήρωσης της προμήθειας και των εργασιών του παραπάνω έργου, εκτιμάται μέχρι έξι (6) μήνες μετά την υπογραφή της σχετικής συμβάσης και την ανάρτησή της στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. Δύναται να πραγματοποιούνται τμηματικές πληρωμές για τις εργασίες που έχουν ολοκληρωθεί.

Κωδικός CPV

CPV: 34942000-2 (Εξοπλισμός σηματοδότησης), 45316200-7           (τοποθέτηση εξοπλισμού σηματοδότησης).

Προϋπολογισμός

17.500,00 €.

Φ.Π.Α.

4.200,00 €.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. 24%

21.700,00 €.

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 501 και Α.Λ.Ε. 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016.

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), στο ισόγειο, σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής προσφοράς

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2024 και ώρα 14.30΄.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/16 (Α΄ 147).

Έκδοση Τιμολογίου

«Ο Ανάδοχος   υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β' 2385) Κ.Υ.Α.».

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

  1. Φόρος εισοδήματος   επί του   καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.
  2. 0,10%, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.
  3. Το παρόν θα αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων – Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr) και
  4. Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής και .

Δημοσιότητα

 

Eιδοποίηση του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία αφορά στην από 7-12-2023 και με αρ. κατάθ. ΑιΜ 60/8-12-2023 αίτηση του Ελληνικού Δημοσίου κατά των Γεωργίου Αλεξόπουλου του Ανδρέα κ.λπ. (συν. 322) περί καθορισμού προσωρινής τιμής μονάδας αποζημίωσης των ακινήτων και των επικειμένων που απαλλοτριώνονται για το έργο «Βελτίωση της Ε.Ο. Αγρινίου-Καρπενησίου, στο τμήμα Αγρίνιο-Αγ. Βλάσσης (χ.θ. 0+000 έως χ.θ. 7+450)», ενώπιον του Μονομελούς Εφετείου Δυτικής Στερεάς Ελλάδας, η οποία συζητείται, κατά τη δικάσιμο της 14-5-2024, ημέρα Τρίτη και ώρα 10 π.μ. (αριθμός πινακίου 32).

ΑΝΑΘΕΤΟΥΣΑ ΑΡΧΗ

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών / Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών / Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας / Τμήμα Διαγωνισμών και Συμβάσεων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΣΥΜΒΑΣΗΣ 

Προμήθεια εντύπων αδειών κυκλοφορίας οχημάτων (3.000.000 τεμάχια ±10%).

ΚΩΔΙΚΟΙ CPV

22820000-4 (Έντυπα)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ

ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 27

Η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, για το σύνολο της ζητούμενης ποσότητας

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ

ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Τακτικός Προϋπολογισμός

Ε.Φ. 1039-203-0000000 (Γενική Γραμματεία Μεταφορών)

 Α.Λ.Ε. 2410989899 (Αγορές Λοιπών Αγαθών)

Φ.Π.Α.

24 %

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΔΑΠΑΝΗΣ

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΠΡΟ Φ.Π.Α.                                       864.000,00€

Φ.Π.Α. 24%                                                                            207.360,00€

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕ Φ.Π.Α.              1.071.360,00€

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

α) 0,1% υπέρ της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων, σύμφωνα με το άρθρο 350 του v. 4412/2016 (Α΄  147) , όπως τροποποιήθηκε με το αρ. 7 του ν. 4912/2022 (Α΄ 59) και ισχύει.

      Η ως άνω κράτηση υπόκειται περαιτέρω σε παρακράτηση χαρτοσήμου 3%,

 

σύμφωνα με τα άρθρα 12 και 13 του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α. 20% επί του χαρτοσήμου σύμφωνα με το ν. 4169/1961

(Α΄  81).

β) φόρος εισοδήματος 4% σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α΄ 167).

ΚΑΝΟΝΕΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί: α) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής  www.yme.gr και www.ggde.gr  και β) στο  Κεντρικό Ηλεκτρονικό      Μητρώο              Δημοσίων           Συμβάσεων        (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.eprocurement.gov.gr.                     

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

1039 501.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός Προϋπολογισμός, Λογαριασμός: 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

 

2.300,00 €.

Φ.Π.Α.       24%    

   552,00 €.

ΜΕ Φ.Π.Α.

2.852,00 €.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Προμήθεια και αντικατάσταση πλακέτας συμπιεστή, στα ψυκτικά συγκροτήματα TRANE όπου βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.: 10191 – Παπάγου, με τα κάτωθι χαρακτηριστικά:

EQUIPLMENT RTAA215 EKI 5218 MOD014525.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με το άρθρο 118 & 120 του ν. 4412/2016

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,

     σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013   (Α’ 167), όπως ισχύει.

2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΥΛΙΚΩΝ

Κτήριο του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αποθήκη), Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, 101 91 - Παπάγου.

CPV

30237140-2 Μητρικές πλακέτες

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής www.yme. gr και www.ggde.gr

β) Στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. www.eprocurement.gov.gr