Τρίτη 07 Μαι 2024
Theologou Anna

Theologou Anna

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

1039 501.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός Προϋπολογισμός, Λογαριασμός: 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

2.100,00 €.  

Φ.Π.Α.       24%    

   504,00 €.  

ΜΕ Φ.Π.Α.

2.604,00 €.  

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Προμήθεια και τοποθέτηση ψηφιακού συστήματος αντιστάθμισης λεβητοστασίου, για τον έλεγχο δύο (2) λεβήτων στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.: 10191 - Παπάγου, με τα κάτωθι χαρακτηριστικά.:

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΗΣ

•Ο αυτοματισμός θα περιλαμβάνει alarm σε περίπτωση υπερθέρμανσης λέβητα.

•Οπτικοποίηση και παρακολούθηση θερμοκρασιών λεβήτων προσαγωγής, επιστροφής και εξωτερική θερμοκρασία.

•Δυνατότητα χειροκίνητης παρέμβασης στην καμπύλη της αντιστάθμισης, ανάλογα με την επιθυμητή θερμοκρασία χώρου για την εξωτερική θερμοκρασία

• Ο ελεγκτής να έχει ενσωματωμένο webserver και να παρέχει την δυνατότητα διαχείρισης μέσω τοπικής ιστοσελίδας και εφαρμογής σε υπολογιστή ή tablet ή κινητό τηλέφωνο.

• Επίσης να δίνεται η δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης

•Δυνατότητα επέκτασης για σύστημα BMS Modbus, αισθητήρια θερμοκρασίας – υγρασίας χώρου, αισθητήρια παρακολούθησης όπως αυτό θα απαιτείται στο πρόγραμμα αναβάθμισης κτιρίων ΗΛΕΚΤΡΑ.

• Δυνατότητα επεκτάσης εισόδων σημάτων και ρελέ εξόδου για έλεγχο κυκλωμάτων.

• Ιστορικό θερμοκρασιών.

• Προστασία μπλοκαρίσματος κυκλοφορητών και Βάνων.

ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

Α) Γραμμή παροχικού καλωδίου, σε προστατευτικό σωλήνα, από τον υφιστάμενο ηλεκτρολογικό πίνακα έως τους ελεγκτές για την τροφοδοσία τους.

Β)Τοποθέτηση και επιμήκυνση αισθητηρίων (όσων μέτρων απαιτούνται), μέσα σε προστατευτικά ηλεκτρολογικά σπιράλ, τα οποία θα είναι στηριγμένα με κατάλληλα στηρίγματα για την ασφάλεια της εγκατάστασης.

Γ) Σύνδεση των ελεγκτών και ρύθμιση των ειδικών παραμέτρων τους, βάση των υπαρχουσών αναγκών.

   Το σύστημα θα παραδοθεί έτοιμο για χρήση και σε πλήρη λειτουργία, επίσης θα εκπαιδεύσει το ανάλογο προσωπικού για την λειτουργία του συστήματος.

   Ο ανάδοχος θα καταθέσει και τις ανάλογες εργοστασιακές εγγυήσεις υλικών καθώς και των υπηρεσιών του.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση με το αρ.118 και 120 του ν. 4412/16 (Α΄ 147).

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,

     σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1.Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013    (Α’ 167), όπως ισχύει.

2.  0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022( Α’ 59). η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

CPV

32270000-6 Συσκευές ψηφιακής μετάδοσης.        

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής

www.yme. gr και www.ggde.gr και

β) Στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. www.eprocurement.gov.gr.

Σε συνέχεια της υπ’αρ. 58041/23.02.2024 (ΑΔΑ : 6ΙΟΧ465ΧΘΞ-ΓΜΗ) Απόφασης έγκρισης της Πρόσκλησης, σας προσκαλούμε να υποβάλετε Προσφορά, μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΕΣΗΔΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης σύμβασης Παροχής Νομικών Υπηρεσιών για την υποβοήθηση της Δ/νσης Τεχνικών Έργων & Αγροτικών Υποδομών» του Υπ. Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 107 του ν. 4412/2016 ως ισχύει, χρηματοδοτούμενη από το ενάριθμο έργο 2020ΣΕ08210000 «Υλοποίηση ενεργειών Τεχνικής Βοήθειας από την Δ/νση Τεχνικών Έργων και Αγροτικών Υποδομών του Υπ.Α.Α.Τ. για την εφαρμογή των Μέτρων/Δράσεων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020 αρμοδιότητάς της» της ΣΑΕ 082/1.

Ο συνολικός προϋπολογισμός της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εξήντα χιλιάδων ευρώ (60.000,00 €) χωρίς Φ.Π.Α. ή εβδομήντα τέσσερις χιλιάδες τετρακόσια ευρώ (74.400,00 €) με Φ.Π.Α.

Η προσφορά υποβάλλεται από τον προσκεκλημένο οικονομικό φορέα ηλεκτρονικά, μέσω του ΕΣΗΔΗΣ Προμήθειες-Υπηρεσίες, έως την 22 Απριλίου 2024 και ώρα 11:00 π.μ. στην ελληνική γλώσσα.

Ο προσκεκλημένος Οικονομικός Φορέας απαιτείται να είναι πιστοποιημένος χρήστης του ΕΣΗΔΗΣ Προμήθειες-Υπηρεσίες.

Ειδοποίηση - κλήση για δικάσιμο 14-5-2024 (33/87/29-3-2024)» ), η οποία αφορά την με αριθ. καταθ. 33/87/29-3-2024 ειδική αίτησή του άρθρου 7Α του ν. 2882/2001 κατά των φερόμενων ιδιοκτητών των ακινήτων που απαλλοτριώθηκαν αναγκαστικά με την υπ’ αριθ. πρωτ. Φ138/οικ/828/2-2-2018 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η οποία δημοσιεύθηκε νόμιμα στο ΦΕΚ 48/22-3-2018 (τ. AAΠ), απευθύνεται ενώπιον του Μονομελούς Εφετείου Λαμίας (Διαδικασία Απαλλοτριώσεων) και συζητείται κατά τη δικάσιμο της 14-5-2024

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο Παροχής Υπηρεσιών

  Μετακίνηση και διαμονή του κου Χρήστου Σταϊκούρα,

της κας Δάφνης Κουλούσιου και του κου Ιωάννη Μανταφάρα.

(αναχώρηση από Αθήνα προς Λιθουανία09-04-2024

και από Λιθουανία προς Αθήνα 11-4-2024).

Κωδικός CPV

34980000-0 (Ταξιδιωτικά εισιτήρια).

55110000-4 (Υπηρεσίες ξενοδοχειακών καταλυμάτων).

Προϋπολογισμός

Ε.Φ. 1039 101             Α.Λ.Ε. 2420402001                     1.730,00   €

Ε.Φ. 1039 101             A.Λ.E..2420404001                     2.500,00 €

Ε.Φ. 1039 101             A.Λ.E..2420405001                        960,00   €  

Επίσης, να     προβλεφθεί   δαπάνη     και για την   ημερήσια

    αποζημίωση των παραπάνω μετακινούμενων.              

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός του Ε.Φ. 1039 101.

 

Κρατήσεις

Φόρος εισοδήματος 8%, επί του καθαρού ποσού

του τιμολογίου που αφορά την παροχή υπηρεσιών διαμονής.

Επίσης διενεργείται κράτηση 0,1% επί του καθαρού

συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.,
σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59),

η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α.,

με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Ο Ανάδοχος υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων,

σύμφωνα με τα οριζόμενα

στην υπ΄αριθμ 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β΄2385) Κ.Υ.Α.

Διαδικασία Ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση

Δικαιολογητικά κατά την Ανάθεση & Εξόφληση

Τα προβλεπόμενα από το ν. 4412/2016 (Α’ 147),

όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Κανόνες Δημοσιότητας:   Ανάρτηση

(α) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής:

www.yme.gov.gr και   www.ggde.gr

(β) στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων

(Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.eprocurement.gov.gr

Ειδοποίηση, η οποία αφορά στην συζήτηση της από 27-11-2023 και με αρ. κατάθ. ΑιΜ 59/28-11-2023 αίτησης του Ελληνικού Δημοσίου περί καθορισμού προσωρινής τιμής μονάδας αποζημίωσης κατ’ άρθρο 19 του ν. 2882/2001, ως ισχύει, των ακινήτων και επικειμένων που απαλλοτριώνονται για το έργο «Κατασκευή Εγγειοβελτιωτικών Έργων Παραλίμνιων Περιοχών Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και Βάλτου Α΄ Φάση Ν. Αιτωλ/νίας» στην Τ.Κ. Σαρδινίων (Ανατολικό τμήμα), στη Δ.Ε. Αμφιλοχίας του Δήμου Αμφιλοχίας, στην Π.Ε. Αιτωλ/νίας»

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Αντικείμενο

Προμήθεια και τοποθέτηση λογοτύπων και ανακλαστικών λωρίδων, σε υπηρεσιακά αυτοκίνητα (επιβατικά - φορτηγά) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Αναλυτικά:

  • Προμήθεια και τοποθέτηση αυτοκόλλητων λογοτύπων εξωτερικής χρήσης έως σαράντα (40) υπηρεσιακών οχημάτων.
  • Προμήθεια και τοποθέτηση ανακλαστικής λωρίδας έως δέκα (10) υπηρεσιακών επιβατικών οχημάτων και έως πέντε (5) υπηρεσιακών φορτηγών.
  • Αποκόλληση και καθαρισμός παλαιών λογοτύπων έως σαράντα (40) υπηρεσιακών επιβατικών οχημάτων και έως είκοσι (20) υπηρεσιακών φορτηγών.
  • Το λογότυπο θα τοποθετηθεί και στις δύο (2) πλαϊνές πλευρές των οχημάτων.
  • Η γραμματοσειρά του λογοτύπου θα είναι ArialBold και χρώματος μαύρου.
    • Το ύψος της γραμματοσειράς θα είναι για τα επιβατικά οχήματα 6 cm και για τα φορτηγά 7 cm.
    • Η ανακλαστική λωρίδα θα είναι κόκκινου χρώματος, πλάτους 10 cm και τοποθετημένη στη μέση περίπου του αμαξώματος, παράλληλα στο έδαφος.

Οι εργασίες για την τοποθέτηση λογοτύπων και ανακλαστικών λωρίδων, καθώς και οι εργασίες για την αποκόλληση των παλαιών λογοτύπων, θα γίνουν, κατόπιν συνεννόησης με την Υπηρεσία μας, είτε στους χώρους του Υπουργείου, α) στο χώρο φύλαξης οχημάτων επι της Λ. Δημοκρατίας 2, Τρεις Γέφυρες και β) στον υπόγειο χώρο στάθμευσης οχημάτων, στο κτήριο επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγος είτε στους χώρους του αναδόχου.

Η διάρκεια ολοκλήρωσης της προμήθειας και των εργασιών του παραπάνω έργου, εκτιμάται μέχρι έξι (6) μήνες μετά την υπογραφή της σχετικής συμβάσης και την ανάρτησή της στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.

Κωδικός CPV

CPV: 34942000-2 (Εξοπλισμός σηματοδότησης), 45316200-7           (τοποθέτηση εξοπλισμού σηματοδότησης).

Προϋπολογισμός

17.500,00 €.

Φ.Π.Α.

4.200,00 €.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. 24%

21.700,00 €.

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας   1039 501 και Α.Λ.Ε. 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016.

Υποβολή προσφοράς

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/16 (Α΄ 147).

Έκδοση Τιμολογίου

«Ο Ανάδοχος   υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β' 2385) Κ.Υ.Α.».

Κρατήσεις

  Τον ανάδοχο βαρύνουν:

  1. Φόρος εισοδήματος   επί του   καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.
  2. 0,10%, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.
  3. Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων – Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr) και
  4. Στους   δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής και .

Δημοσιότητα

 

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο

Συντήρηση και τεχνική υποστήριξη δύο (2) κλιματιστικών μηχανημάτων EMERSON/LIEBERT AC, που βρίσκονται στο Computer room του κτηρίου, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου, για το έτος 2024.

Προγραμματισμένη συντήρηση και τεχνική υποστήριξη των εν λόγω κλιματιστικών, από εξειδικευμένη εταιρεία, διότι ο χώρος ο οποίος καλύπτουν φιλοξενεί ζωτικής σημασίας πληροφοριακά συστήματα   του Υπουργείου.

Αναλυτικότερα :

Συντήρηση και τεχνική υποστήριξη των κάτωθι συστημάτων:

1. EMERSON/LIEBERT A/C τύπου HIMOD S23 UA (2 τεμάχια)

2. EMERSON/LIEBERT A/C condenser τύπου HCE 42 (2 τεμάχια)

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ:

Τέσσερις (4)   προγραμματισμένες, σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα ως Παρασκευή, 08:30΄ έως 16:30΄).

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ:

  1. Έλεγχος φίλτρων
  2. Έλεγχος ψυκτικού υγρού
  3. Μέτρηση πιέσεως λειτουργίας συμπιεστού
  4. Έλεγχος συστήματος πληρώσεως υγραντήρα
  5. Έλεγχος επαφών
  6. Έλεγχος ηλεκτρολογικού πίνακα
  7. Έλεγχος πινάκων ενδείξεων λειτουργίας
  8. Έλεγχος αισθητηρίου υγρασίας
  9. Έλεγχος αισθητηρίου θερμοκρασίας
  10. Έλεγχος κοντρόλ θερμοκρασίας
  11. Έλεγχος κοντρόλ υγρασίας
  12. Έλεγχος ανεμιστήρα
  13. Έλεγχος κινητήρα του ανεμιστήρα
  14. Έλεγχος ανεμιστήρα συμπυκνωτή
  15. Έλεγχος αισθητηρίου συμπυκνωτή.
  16. Έλεγχος κινητήρα ανεμιστήρα συμπυκνωτή
  17. Καθαρισμός συμπυκνωτή (πλύσιμο με νερό όταν απαιτείται)
  18. Φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.
  19. Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων - Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr)
  20. Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής και

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ:

Επισκέψεις: Απεριόριστος αριθμός επισκέψεων που τυχόν απαιτηθεί για την αποκατάσταση ενδεχόμενης βλάβης, η οποία δεν οφείλεται σε κακό χειρισμό, αμέλεια ή άλλη εξωτερική αιτία ως προς το μηχάνημα.

Τηλεφωνική υποστήριξη: 24 ώρες 7 ημέρες την εβδομάδα, ανεξαρτήτως αργιών ή επί τόπου επίσκεψη σε περίπτωση βλάβης.

Επί τόπου επίσκεψη: ανταπόκριση: εντός τεσσάρων (4) ωρών από την αναγγελία βλάβης, ανεξαρτήτως αργιών.

Ανταλλακτικά: Προτεραιότητα στη διάθεση ανταλλακτικών έναντι κλήσεων βλάβης και ειδική έκπτωση επί των εκάστοτε τιμών καταλόγου. Δεν συμπεριλαμβάνεται η αξία των αναλώσιμων/ανταλλακτικών, εργασίες επισκευής μερών (π.χ. επισκευή πλακετών, κινητήρων ανεμιστήρων συμπυκνωτών κλπ) εργασίες σε δίκτυα (ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ψυκτικά, αποχετευτικά), εργασίες υποστήριξης εξοπλισμού επικοινωνίας (connectivity), καθώς και εργασίες αντικατάστασης ανταλλακτικών τρίτου.

Οι εργασίες προληπτικής συντήρησης των συστημάτων θα πραγματοποιούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα ως Παρασκευή, 08:30΄ έως 16:30΄).

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α

1.700,00€.

Φ.Π.Α. 24%

   408,00€.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

2.108,00€.

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 501 και Α.Λ.Ε. 2420389001 «Λοιπές αμοιβές και έξοδα συντηρήσεων και επισκευών».

Κωδικός CPV

50324200-4 (Υπηρεσίες προληπτικής συντήρησης).

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση σύμφωνα με το άρθρο 118 του ν. 4412/2016.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά από έναν (1) ανάδοχο για το σύνολο των υπηρεσιών.

Υποβολή προσφοράς

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα σύμφωνα με το ν. 4412/16, όπως ισχύει.

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

2. 0,10%, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Δημοσιότητα

 

Η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών (Ε.Υ.Δ.Ε. Κ.Σ.Σ.Υ.) σε συνέχεια της παραπάνω σχετικής Απόφασης, με την οποία εγκρίθηκε η σύναψη σύμβασης «Παροχή υπηρεσιών Συμβούλου Διαχείρισης στην εφαρμογή των απαιτήσεων του Διαχειριστικού Πλαισίου Προγραμμάτων των χρηματοδοτικών περιόδων ΕΣΠΑ 2014-2020 και ΕΣΠΑ 2021-2027 σε έργα αρμοδιότητας της ΕΥΔΕ – ΚΣΣΥ» σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 128 του Ν. 4412/2016,

Σας απευθύνει

Την παρούσα πρόσκληση προκειμένου να συμμετάσχετε στην διαδικασία διαπραγμάτευσης με την υποβολή της προσφοράς σας, για την ανάθεση της υπόψη σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Συμβούλου Διαχείρισης, υπό τους εξής όρους και προϋποθέσεις:

1.    ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.

Αντικείμενο της υπόψη σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Συμβούλου Διαχείρισης (Σ.Δ.) είναι η υποβοήθηση της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών

Υποδομών (ΕΥΔΕ-ΚΣΣΥ) για την πλήρη εφαρμογή των προβλέψεων των θεσμοθετημένων διαδικασιών και των διαχειριστικών απαιτήσεων του Ν. 4314/2014 και του Ν. 4914/2022 που αφορούν στα αντίστοιχα Συστήματα Διαχείρισης και Ελέγχου (Σ.Δ.Ε.) για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα αρμοδιότητάς της. Πιο συγκεκριμένα, ο Σ.Δ. θα υποβοηθήσει την Υπηρεσία:

­ Στο «Διαχειριστικό Κλείσιμο» όλων των ολοκληρωμένων ή των προς ολοκλήρωση Πράξεων της τρέχουσας Χρηματοδοτικής Περιόδου (ΕΣΠΑ 2014-2020),

­ Στην ένταξη των νέων και των μεταφερόμενων έργων καθώς και των τμηματοποιημένων Πράξεων (Phasing) σε Επιχειρησιακά Προγράμματα της Χρηματοδοτικής Περιόδου 2021 – 2027,

­ Στην παρακολούθηση της υλοποίησης των έργων που έχουν ενταχθεί ή θα ενταχθούν στα Επιχειρησιακά Προγράμματα της Χρηματοδοτικής Περιόδου 2021- 2027,

­ Στις περιπτώσεις ελέγχων που διενεργούνται από τους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς (ΕΔΕΛ, Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο κλπ).

2.  ΠΡΟΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΑΜΟΙΒΗ

Η συνολική δαπάνη της υπόψη σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου ανέρχεται στο ποσό των 128.000,00€ (πλέον Φ.Π.Α. 24%), βρίσκεται εντός των ορίων της περίπτωσης β του άρθρου 5 του Ν. 4412/2016, δεδομένου ότι αναθέτουσα αρχή της Σύμβασης είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και θα καλυφθεί από το ενάριθμο έργο 2023ΝΑ67100021 της ΣΑΝΑ671.

3.  ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.

Με την παρούσα καθορίζονται οι κανόνες διαπραγμάτευσης ως εξής:

Στοιχείο διαπραγμάτευσης και αντίστοιχα κριτήριο ανάθεσης αποτελεί η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάση τιμής.

Ως ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 11η Απριλίου 2024, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:00 π.μ.

Η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών (Ε.Υ.Δ.Ε. Κ.Σ.Σ.Υ.) σε συνέχεια της παραπάνω σχετικής Απόφασης, με την οποία εγκρίθηκε η σύναψη σύμβασης «Παροχή υπηρεσιών Συμβούλου Διαχείρισης στην εφαρμογή των απαιτήσεων του Διαχειριστικού Πλαισίου Προγραμμάτων των χρηματοδοτικών περιόδων ΕΣΠΑ 2014-2020 και ΕΣΠΑ 2021-2027 σε έργα αρμοδιότητας της ΕΥΔΕ – ΚΣΣΥ» σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 128 του Ν. 4412/2016,

Σας απευθύνει

Την παρούσα πρόσκληση προκειμένου να συμμετάσχετε στην διαδικασία διαπραγμάτευσης με την υποβολή της προσφοράς σας, για την ανάθεση της υπόψη σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Συμβούλου Διαχείρισης, υπό τους εξής όρους και προϋποθέσεις:

1.    ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.

Αντικείμενο της υπόψη σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Συμβούλου Διαχείρισης (Σ.Δ.) είναι η υποβοήθηση της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών

Υποδομών (ΕΥΔΕ-ΚΣΣΥ) για την πλήρη εφαρμογή των προβλέψεων των θεσμοθετημένων διαδικασιών και των διαχειριστικών απαιτήσεων του Ν. 4314/2014 και του Ν. 4914/2022 που αφορούν στα αντίστοιχα Συστήματα Διαχείρισης και Ελέγχου (Σ.Δ.Ε.) για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα αρμοδιότητάς της. Πιο συγκεκριμένα, ο Σ.Δ. θα υποβοηθήσει την Υπηρεσία:

­ Στο «Διαχειριστικό Κλείσιμο» όλων των ολοκληρωμένων ή των προς ολοκλήρωση Πράξεων της τρέχουσας Χρηματοδοτικής Περιόδου (ΕΣΠΑ 2014-2020),

­ Στην ένταξη των νέων και των μεταφερόμενων έργων καθώς και των τμηματοποιημένων Πράξεων (Phasing) σε Επιχειρησιακά Προγράμματα της Χρηματοδοτικής Περιόδου 2021 – 2027,

­ Στην παρακολούθηση της υλοποίησης των έργων που έχουν ενταχθεί ή θα ενταχθούν στα Επιχειρησιακά Προγράμματα της Χρηματοδοτικής Περιόδου 2021- 2027,

­ Στις περιπτώσεις ελέγχων που διενεργούνται από τους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς (ΕΔΕΛ, Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο κλπ).

2.  ΠΡΟΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΑΜΟΙΒΗ

Η συνολική δαπάνη της υπόψη σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου ανέρχεται στο ποσό των 128.000,00€ (πλέον Φ.Π.Α. 24%), βρίσκεται εντός των ορίων της περίπτωσης β του άρθρου 5 του Ν. 4412/2016, δεδομένου ότι αναθέτουσα αρχή της Σύμβασης είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και θα καλυφθεί από το ενάριθμο έργο 2023ΝΑ67100021 της ΣΑΝΑ671.

3.  ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.

Με την παρούσα καθορίζονται οι κανόνες διαπραγμάτευσης ως εξής:

Στοιχείο διαπραγμάτευσης και αντίστοιχα κριτήριο ανάθεσης αποτελεί η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάση τιμής.

Ως ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 11η Απριλίου 2024, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:00 π.μ.

ΑΝΑΘΕΤΟΥΣΑ ΑΡΧΗ

Διεύθυνση Κεντρικού Εργαστηρίου Δημοσίων Έργων (Δ23) του Υπ.Υ.Με.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

Φ.Π.Α. 24%

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕ Φ.Π.Α

1.500,00 €.

   360,00 €.

1.860,00 €.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Επισκευή ενός (1) ελεγκτή Toni TROL, μοντέλο

0510.020/0294/1998, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας

 

των δεδομένων και επανεγκατάστασής τους, μετά την επισκευή, διαγνωστικά, καθαρισμός μονάδας, αντικατάσταση μπαταρίας, εξισορρόπηση τροφοδοτικής μονάδας και μονάδας ελέγχου, ανάρτηση προστατευτικού κιταντάπτορα τροφοδοσίας, τελική δοκιμή.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Πιστώσεις   Π.Δ.Ε., Σ.Α. ΝΑ671, ΕΝΑΡΙΘΜΟ 2023ΝΑ67100002.

ΚΩΔΙΚΟΣ CPV

CPV 50410000-2

(υπηρεσίες        επισκευής         και       συντήρησης             συσκευών μέτρησης, δοκιμών και ελέγχου).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας ανάθεση, σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ                                  

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί, σε κλειστό φάκελο, στο Γραφείο Πρωτοκόλλου της Δ.Κ.Ε.Δ.Ε., (Πειραιώς 166, Αθήνα) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, από 8:30΄ έως 14:30΄.

Τετάρτη, 10-04-2024 και ώρα 14:30΄.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ

Φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα (αρθ. 200   του ν.

4412/2016).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

-φόρος εισοδήματος , επί του καθαρού   ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το   άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

-0,1% υπέρ Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ, σύμφωνα με το άρθρο 350 του ν. 4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 7 του   ν. 4912/2022 (Α’ 59) και ισχύει. Η κράτηση υπόκειται, περαιτέρω, σε τέλος χαρτοσήμου 3%, σύμφωνα με τα άρθρα 12 και 13 του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου και επιπλέον, σε εισφορά, υπέρ Ο.Γ.Α, που αντιστοιχεί σε ποσοστό 20%, σύμφωνα με το ν. 4169/1961.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

Το παρόν θα αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.e.procurement.gov.grκαι στους διαδικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής, www.yme.grκαι www.ggde.gr.