Τρίτη 07 Μαι 2024
Theologou Anna

Theologou Anna

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Πιστώσεις   Π.Δ.Ε., Σ.Α. ΝΑ671, ΕΝΑΡΙΘΜΟ 2023ΝΑ67100002.

ΚΩΔΙΚΟΣ CPV

CPV 71900000-7

(Εργαστηριακές Υπηρεσίες).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας ανάθεση, σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ                                  

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί, σε κλειστό φάκελο, στο Γραφείο Πρωτοκόλλου της Δ.Κ.Ε.Δ.Ε., (Πειραιώς 166, Αθήνα) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, από 09:00' έως 14:30'.

Δευτέρα, 15-04-2024 και ώρα 14:30'.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ

-Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο και

-Φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα (αρθ. 200   του ν. 4412/2016).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

-φόρος εισοδήματος, επί του καθαρού   ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το   άρθρο 64     του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

-0,1% υπέρ Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ, σύμφωνα με το άρθρο 350 του ν. 4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 7 του   ν. 4912/2022 (Α’ 59) και ισχύει. Η κράτηση υπόκειται, περαιτέρω, σε τέλος χαρτοσήμου 3%, σύμφωνα με τα άρθρα 12 και 13 του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου και επιπλέον, σε εισφορά, υπέρ Ο.Γ.Α, που αντιστοιχεί σε ποσοστό 20%, σύμφωνα με το ν. 4169/1961.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

Το παρόν θα αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.e.procurement.gov.grκαι στους διαδικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής, www.yme.grκαι www.ggde.gr.

Τίθεται σε δημόσια κρίση σχέδιο τροποποίησης του Κανονισμού Τεχνολογίας Σκυροδέματος 2016 (ΚΤΣ-2016), 

που αφορά στη χρήση νέου τύπου τσιμέντου σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ 197-5.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να υποβάλει παρατηρήσεις επί του σχεδίου, 

στο Τμήμα Υλικών και Προϊόντων Τεχνικών Έργων της Διεύθυνσης Κεντρικού Εργαστηρίου Δημοσίων Έργων 

(e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) μέχρι τις 29-05-2024.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Ανταλλακτικό τακούνι (πέλμα) φορητού ολισθηρομέτρου,   διαστάσεων 76,2 ± 0,5 mm X 25,4 ± 1,0 mm X 6,35 ± 0,5 mm (πλάτος επί μήκος επί πάχος) και σκληρότητας 55-61 IRHD.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Πιστώσεις   Π.Δ.Ε., Σ.Α. ΝΑ671, ΕΝΑΡΙΘΜΟ 2023ΝΑ67100002.

ΚΩΔΙΚΟΣ CPV

CPV 38000000-5.

(Εξοπλισμός εργαστηριακός, οπτικός και ακριβείας).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας ανάθεση, σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν.4412/2016.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ                                  

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί, σε κλειστό φάκελο, στο Γραφείο Πρωτοκόλλου της Δ.Κ.Ε.Δ.Ε., (Πειραιώς 166 - Αθήνα. Τ.Κ.: 118 54) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, από 8:30΄ έως 14:30΄.

Δευτέρα, 15-04-2024 και ώρα 14:30΄.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ

-         Τιμολόγιο

-         Φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 102   του ν. 4782/2021).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

φόρος εισοδήματος (4%), επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

Το παρόν θα αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.e.procurement.gov.grκαι στους διαδικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής, www.yme.grκαι www.ggde.gr

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο Ανάθεσης

Προμήθεια 30 ψηφιακών τηλεφωνικών συσκευών OPTIPOINT 500 STANDARD μαύρου ή γκρι χρώματος, προκειμένου να καλυφθούν αυξημένες ανάγκες σε ψηφιακές γραμμές, στο κτήριο του Υπουργείου επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε.

Κωδικός CPV

CPV:32552100-8 Τηλεφωνικές συσκευές

Προϋπολογισμός Χωρίς Φ.Π.Α.

2.983,87€  

Φ.Π.Α. 24%

   716,13€                    

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

3.700,00€

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 501, Α.Λ.Ε: 3120389001 (Αγορές λοιπού εξοπλισμού πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών).

Διαδικασία Ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

Υποβολή προσφοράς

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντας.

Δικαιολογητικά για ανάθεση και την πληρωμή

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).
    1. 3.«Ο Ανάδοχος υποχρεούται στην έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 52445 ΕΞ 2023/04.04.2023 (Β' 2385) Κ.Υ.Α.».
  3. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο   64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
    1. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Κρατήσεις

 

Κανόνες Δημοσιότητας

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων

(ΚΗΜΔΗΣ), www.eprocurement.gov.gr

β) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr και www.ggde.gr        

Η Διεύθυνση Αντιπλημμυρικών και Εγγειοβελτιωτικών Έργων (Δ19) της Γενικής Διεύθυνσης Υδραυλικών, Λιμενικών και Κτηριακών Υποδομών, της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ως Αναθέτουσα Αρχή, ενημερώνει ότι στον ειδικό, δημόσια προσβάσιμο, χώρο «ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί» της πύλης www.promitheus.gov.gr και με συστημικό αριθμό α/α 206704 έχουν αναρτηθεί τα έγγραφα για την ανάθεση της σύμβασης εκπόνησης μελέτης με τίτλο: «ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ ΕΓΓΕΙΟΒΕΛΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΒΕΡΓΙΝΑΣ - ΑΙΓΙΝΙΟΥ», προεκτιμώμενης αμοιβής 8.476.380,27 € (με ΦΠΑ 24%).

Οι προσφορές υποβάλλονται από τους οικονομικούς φορείς ηλεκτρονικά, μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 15/05/2024 και ώρα 11:00 π.μ. (τοπική ώρα).

Ηλεκτρονικός ανοικτός διαγωνισμός, σε ευρώ, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, για το σύνολο των υπηρεσιών, για την επιλογή Αναδόχου που θα αναλάβει την «Παροχή υπηρεσιών υγείας (Ιατρός Εργασίας), για το σύνολο των εργαζομένων στις Υπηρεσίες του ΥΠ.Υ.ΜΕ., τα κτήρια των οποίων είναι εγκατεστημένα στην Αττική, για χρονικό διάστημα από την ημερομηνία θέσης σε ισχύ της Σύμβασης και για δύο (2) έτη».

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ

Παροχή υπηρεσιών υγείας (Ιατρός Εργασίας), για το σύνολο των εργαζομένων στις Υπηρεσίες του ΥΠ.Υ.ΜΕ., τα κτήρια των οποίων είναι εγκατεστημένα στην Αττική, για χρονικό διάστημα από την ημερομηνία θέσης σε ισχύ της Σύμβασης και για δύο (2) έτη

ΕΙΔΟΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Ηλεκτρονικός ανοικτός διαγωνισμός σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 27 του ν. 4412/2016, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής, σε ευρώ, για το σύνολο των υπηρεσιών.

CPV

71317210-8: Υπηρεσίες παροχής συμβουλών σε θέματα υγείας και ασφάλειας.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

#74.400,00€#.          

Καθαρή Αξία: #60.000,00 €# - Φ.Π.Α. 24%: #14.400,00€#.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Η συνολική δαπάνη προϋπολογίζεται στο ποσό των εβδομήντα τεσσάρων χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ #74.400,00€# (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24%) και θα βαρύνει τις πιστώσεις του Τακτικού Προϋπολογισμού, Ε.Φ. 1039-501 και Α.Λ.Ε. 2420989001 (Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες), οικονομικών ετών 2024, 2025 και 2026

Aναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο Ανάθεσης

ΤΜΗΜΑ Α΄

  • Εκατό (100) μπλοκ 50 φ. 15χ21cm

το εθνόσημο και το λογότυπο να έχουν μπλε χρώμα.

          

           Σύμφωνα με τo υπόδειγμα

Κωδικός CPV

     CPV:30199720-3 (χαρτί σημειώσεων/επιστολόχαρτο/χαρτί αλληλογραφίας)

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 101, Α.Λ.Ε:2410201001 «Αγορές ειδών γραφικής ύλης και μικροεξοπλισμού».

Αντικείμενο Ανάθεσης

ΤΜΗΜΑ Β΄

  • Δύο (2) σφραγίδες (1 στρογγυλή   Ελληνική Δημοκρατία Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και 1 Εμπιστευτικού Πρωτοκόλλου) για τις ανάγκες της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών.

Μία (1) σφραγίδα στρογγυλή (Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών-Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου) για τις ανάγκες της Μονάδας  Εσωτερικού Ελέγχου.

Σύμφωνα με τα υποδείγματα.

Κωδικός CPV

       35121500-3 (σφραγίδες).

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 501, Α.Λ.Ε:2410201001 «Αγορές ειδών γραφικής ύλης και μικροεξοπλισμού».

Προϋπολογισμός

ΤΜΗΜΑ Α΄

Χωρίς Φ.Π.Α.

           130,00 €.  

Φ.Π.Α. 24%

             31,20€.                    

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

             161,20€.

Προϋπολογισμός

ΤΜΗΜΑ Β΄

Χωρίς Φ.Π.Α.

               100,00 €.  

Φ.Π.Α. 24%

                24,00 €.                    

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

               124,00 €.

Προϋπολογισμός

ΣΥΝΟΛΟ Α΄ ΚΑΙ Β΄

Χωρίς Φ.Π.Α.

             230,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

            55,20 €.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

           285,20 €.

Διαδικασία Ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής, για το σύνολο της ποσότητας.

Υποβολή προσφοράς

Οι προσφορές θα συνοδεύονται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβάλλονται σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου),τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική ημερομηνία

Τρίτη, 2 Απριλίου 2024   και ώρα μέχρι 14:30΄.

Δικαιολογητικά για ανάθεση και την πληρωμή

Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα.

Κρατήσεις

Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

Κανόνες Δημοσιότητας

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), www.eprocurement.gov.gr.

β) στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr   και www.ggde.gr.          

Tροποποίηση της Διακήρυξης & των Παραρτημάτων της και της Περίληψης Διακήρυξης του έργου

«Παροχή Υπηρεσιών Συμβούλου Τεχνικής υποστήριξης στα πλαίσια της Δράσης

«Δημιουργία Εθνικού Ψηφιακού Χάρτη Απαλλοτριώσεων και Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος “e-apallotriosis”

για την κεντρική και ενιαία παρακολούθηση και διαχείριση όλων των απαλλοτριώσεων των φορέων του Δημοσίου»

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Ατυχημάτων και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ)

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Αντικείμενο της παρούσας Συμφωνίας είναι η Υπηρεσία υποστήριξης του «ΕΟΔΑΣΑΑΜ», σε θέματα μισθοδοσίας για το έτος 2024 και συγκεκριμένα της μισθοδοσίας του τακτικού, έκτακτου προσωπικού, Προέδρου – Αναπληρωτή Προέδρου και των Μελών του Συμβουλίου.

Αναλυτικότερα, το αντικείμενο της υπηρεσίας περιλαμβάνει:

Για αρχικές εργασίες:

  • Τη Ανάπτυξη Βάσης Δεδομένων και την διαρκή ενημέρωση του προσωπικού με νέες προσλήψεις ή μετατάξεις και την έγκαιρη εκτέλεση των μηνιαίων αλλαγών.
  • Τον έλεγχο ορθότητας των μισθολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων κάθε νέου εργαζόμενου πριν την εκκαθάριση της πρώτης μισθοδοσίας.
  • Τον επιμερισμό του προσωπικού σε κατηγορίες και υποκαταστήματα.
  • Ορισμό υπευθύνου επικοινωνίας, στον H/Y του οποίου θα εγκατασταθεί το λογισμικό της μισθοδοσίας. Ο υπεύθυνος επικοινωνίας θα έχει τη δυνατότητα να εκτελεί τις παρακάτω εργασίες: Να ενημερώνει για τις μηνιαίες αλλαγές, να ζητά το άνοιγμα νέων υποκαταστημάτων για διαχείριση ειδικών περιπτώσεων, να πραγματοποιεί τοπικές εκτυπώσεις, να δημιουργεί αρχεία XML για αποστολή στην ΕΑΠ, να δημιουργεί αρχεία ΑΠΔ προς ΕΦΚΑ, να τυπώνει βεβαιώσεις εργοδότη, να καταχωρεί νέους υπαλλήλους, να πραγματοποιεί διορθωτικές πράξεις ή να ζητά την επανέκδοση μιας μισθοδοσίας.
    • Διαχείριση Μισθοδοσίας Μονίμων Υπαλλήλων & ΙΔΑΧ.
    • Διαχείριση Μισθοδοσίας Εκτάκτων Υπαλλήλων (Επικουρικό προσωπικό).
    • Εκκαθάριση μισθοδοσίας των μελών του Συμβουλίου.
    • Υπηρεσίες εκκαθάρισης για τα οδοιπορικά
  • Εκτέλεση διορθωτικών πράξεων «Αντιλογισμοί».
  • Εκκαθάριση Φορολογικών Στοιχείων.
  • Χορήγηση φορολογικών Βεβαιώσεων για κάθε εργαζόμενο.
  • Αποστολή Β’ αντιγράφου Αποδοχών στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
  • Δημιουργία Μισθολογίου Έτους: Αντίγραφο των εκκαθαρίσεων όλου του έτους, συν τυχόν διορθώσεις που έχουν εκτελεσθεί, να παραδίδεται σε ηλεκτρονική μορφή στον Οργανισμό. Το αρχείο να είναι αναγνώσιμο, αφού θα πρέπει να εμπεριέχει ενσωματωμένο πρόγραμμα.
  • Με την ολοκλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων του Αναδόχου να παραδοθούν τα μισθολογικά στοιχεία σε μορφή και φόρμα, που θα ζητηθεί από τον Οργανισμό.
  • Μισθοδοτικές καταστάσεις Τακτικής μισθοδοσίας, Αναδρομικών, και Πρόσθετων αμοιβών.
  • Καταστάσεις υπέρ των Ασφαλιστικών Ταμείων.
  • Καταστάσεις Δανείων.
  • Καταστάσεις υπέρ Συλλόγου εργαζομένων.
  • Οι εργαζόμενοι να έχουν τη δυνατότητα να τυπώνουν τα εκκαθαριστικά τους σημειώματα μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης reports.payrolls.gr.
 

Για πάγιες μηνιαίες εργασίες:

Ο γενικότερος όρος «Μισθοδοσίας» περιλαμβάνει την μηνιαία εκκαθάριση – υπολογισμό της μισθοδοσίας του με οποιαδήποτε σχέση εργασίας προσωπικού, την μηνιαία εκκαθάριση υπερωριών & εξαιρέσιμων, την εκκαθάριση αναδρομικών μισθολογικών κλιμακίων, λοιπών επιδομάτων, την εκκαθάριση μισθοδοσίας προηγούμενου μήνα στις περιπτώσεις νέων υπαλλήλων.

Κάθε μήνα θα τηρείται αυστηρά το χρονοδιάγραμμα των εκκαθαρίσεων, θα γίνεται έγκαιρα η αναγγελία των μεταβολών που αφορούν τη μισθοδοσία του προσωπικού, θα εκτελούνται οι σχετικοί υπολογισμοί και έλεγχοι και θα αποστέλλονται τα αρχεία, σύμφωνα με τα εκάστοτε οριζόμενα από την Ε.Α.Π. και τον e.ΕΦΚΑ.

Ο υπολογισμός θα γίνεται σύμφωνα με το μισθολόγιο που αμείβεται κάθε υπάλληλος και τις ασφαλιστικές κρατήσεις που ισχύουν για τον καθένα. Πλήθος βοηθητικών πινάκων να επιτρέπουν τον έλεγχο και τη συμφωνία των αποτελεσμάτων κάθε εκκαθάρισης.

Για ετήσιες εργασίες:

Στο τέλος κάθε διαχειριστικής περιόδου προβλέπεται η εκτέλεση των παρακάτω εργασιών:

Για τις εκτυπώσεις:

Το λογισμικό που πρόκειται να εγκατασταθεί, να επιτρέπει να εκτελούνται, τοπικά, πληθώρα εκτυπώσεων:

CPV

CPV: 79631000-6 (Υπηρεσίες διοίκησης προσωπικού και μισθοδοσίας)

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

   2.500,00€    

Φ.Π.Α.       24%    

   600,00€                    

ΜΕ Φ.Π.Α.

   3.100,00€

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός προϋπολογισμός, Ε.Φ.:1039 403, ΑΛΕ:2420989001 «Έξοδα για λοιπές Υπηρεσίες», οικονομικού έτους 2024

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Ανάθεση σύμφωνα με το άρθρο 117Α, του ν. 4412/2016.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΑΜΟΙΒΗ - ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  1. Η πληρωμή του αναδόχου θα γίνεται εντός εξήντα (60) ημερών από τη δημιουργία υποχρέωσης και αφού ο Ανάδοχος υποβάλλει το σχετικό τιμολόγιο με το συνοδευτικό του έγγραφο και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 παρ.   4 του Ν.4412/2016, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από την υπηρεσία που διενεργεί τον έλεγχο και την πληρωμή.
  2. Η τιμολόγηση των υπηρεσιών θα πραγματοποιηθεί ως εξής:
  • Η πρώτη τιμολόγηση θα γίνει στις 30/06/2024 με το ποσό των 1.550,00€ με Φ.Π.Α. που αντιστοιχεί στην εξάμηνη παροχή υπηρεσίας.
  • Η δεύτερη τιμολόγηση θα γίνει στις 30/11/2024 με το ποσό των 1.550.00 με Φ.Π.Α. που αντιστοιχεί στην παροχή υπηρεσίας για το διάστημα από 0107-2024 έως 30-12-2024.
  1. Για την πληρωμή του τιμήματος απαιτούνται κατ’ ελάχιστον τα εξής δικαιολογητικά: Α. Πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής, σύμφωνα με το άρθρο 219 του ν. 4412/2016. Β. Τιμολόγιο του Αναδόχου με το συνοδευτικό
  2. Κατά την εξόφληση θα παρακρατηθούν από τον Ανάδοχο οι νόμιμες κρατήσεις όπως ισχύουν στο χωρίς Φ.Π.Α. ποσό του τιμολογίου του και ο νόμιμος φόρος εισοδήματος.
    1. Φορολογική και   Ασφαλιστική Ενημερότητα
    2. Απόσπασμα   Ποινικού Μητρώου σύμφωνα με το ν.4412/2016(Α΄147)
      1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
      2. 0,10% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 (Α΄ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου

του έγγραφο. Γ. Πιστοποιητικά Φορολογικής και Ασφαλιστικής Ενημερότητας. Δ.   IBAN του Αναδόχου.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

 

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

 

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων

(ΚΗΜΔΗΣ), www.eprocurement.gov.gr

β) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής   www.yme.gr   και www.ggde.gr