28 Απρ 2024
Liakopoulou Martha

Liakopoulou Martha

Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 117Α του ν. 4412/2016, στην ανάθεση παροχής υπηρεσιών για τον έλεγχο και προγραμματισμό του PLCφρεατίου λυμάτων του κτηρίου επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε - Παπάγου, σύμφωνα με τα κάτωθι πληροφοριακά στοιχεία:

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο

Παροχή υπηρεσιών για τον έλεγχο και προγραμματισμό του PLC φρεατίου λυμάτων του κτηρίου επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε - Παπάγου. Διόρθωση του προγράμματος PLC IMO του Intelligent Relay iSmart που ελέγχει τη λειτουργία των αντλιών του σταθμού λυμάτων στο υπόγειο των εγκαταστάσεων του κτηρίου .

Κωδικός CPV

CPV: 48151000-1 – Σύστημα ελέγχου με ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α.

200,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

    48,00€.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

   248,00€.

Χρηματοδότηση

Ε.Φ. 1039 501, έτους 2023, Α.Λ.Ε. 3140301001.

Διαδικασία

Βάσει του άρθρου 117Α του ν. 4412/2016.

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

1. Φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.,   σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

Δημοσιότητα

Το παρόν θα αναρτηθεί:

  1. ΣτοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων - Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr).
  2. Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής και

Η Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης, στην οποία κοινοποιείται το παρόν, παρακαλείται όπως προβεί στην έκδοση Απόφασης Ανάληψης Υποχρέωσης και Έγκρισης Δαπάνης, σύμφωνα με τα ανωτέρω στοιχεία.

Επισημαίνουμε ότι για το τρέχον οικονομικό έτος,  η  αιτούμενη με το  παρόν αίτημα υποχρέωση,  δεν υπερβαίνει

το χρηματικό όριο της παραγράφου 1 του άρθρου 117Α του ν. 4412/2016, σωρευτικά ανά cpv.

Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, στην «παροχή υπηρεσιών ελέγχου συμμόρφωσης   του συστήματος Ευφυούς Ταχογράφου»,σύμφωνα με τα κάτωθι πληροφοριακά στοιχεία:

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Περιγραφή Αντικειμένου

Το αντικείμενο της «παροχής υπηρεσιών ελέγχου συμμόρφωσης του συστήματος Ευφυούς Ταχογράφου» είναι η διενέργεια Ελέγχου Συμμόρφωσης (compliance audit), για λογαριασμό και εξ ονόματος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και περιγράφεται αναλυτικά στο Παράρτημα τεχνικών προδιαγραφών του παρόντος.

Ο έλεγχος συμμόρφωσης, βάσει του εγκεκριμένου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή «Hellenic Republic Smart Tachograph National Root certificate Policy and symmetric Key Infrastructure Policy», διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.yme.gr/images/articleimages/ taxografos/GRMSA_CA_Policy_Smart_Tacho_v12b_approved.pdf, προβλέπεται (παράγραφος 8.1) να διενεργηθεί για πρώτη φορά εντός 12 μηνών από την έναρξη των λειτουργιών που καλύπτει, και έκτοτε κάθε 24 μήνες. Όπως φαίνεται και στη σχετική ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής https://dtc.jrc.ec.europa.eu/dtcaudit_report_status_st.php. html, η τελευταία έκθεση συμμόρφωσης για τη χώρα μας υποβλήθηκε τον Μάρτιο 2022 (με το έγγραφό μας 73465/11-3-2022). Ως εκ τούτου, η επόμενη έκθεση πρέπει να υποβληθεί έως τον Μάρτιο του 2024.

Ο έλεγχος συμμόρφωσης αποτελεί προαπαιτούμενο προκειμένου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ανανεώσει τα ελληνικά ψηφιακά κλειδιά, βάσει των οποίων εκδίδονται τα ψηφιακά πιστοποιητικά που εισάγονται στις ελληνικές κάρτες ευφυούς ταχογράφου. Τα υφιστάμενα ψηφιακά κλειδιά εκδόθηκαν στις 10-6-2022 (https://dtc.jrc.ec.europa.eu/dtc_ public_key_certificates_st.php.html) και έχουν διάρκεια 2 έτη.

Χρόνος παράδοσης - Παραδοτέα

Η συνολική διάρκεια υλοποίησης των ως άνω υπηρεσιών ορίζεται σε τρείς (3) ημερολογιακούς μήνες, από την ημερομηνία θέσης σε ισχύ της σχετικής σύμβασης.

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ

  1. Πλήρης έκθεση ελέγχου συμμόρφωσης (audit)
  2. Πόρισμα έκθεσης ελέγχου συμμόρφωσης (στην αγγλική) για υποβολή στην ERCA.

Τεχνική και επαγγελματική ικανότητα αναδόχου

Ο ανάδοχος πρέπει να διαθέτει σημαντικές γνώσεις και κατά προτίμηση να είναι διαπιστευμένος για:

  • εκτέλεση ελέγχων ασφάλειας συστημάτων πληροφοριών,
  • PKI και κρυπτογραφικές τεχνολογίες,
  • τη λειτουργία λογισμικού PKI και
  • τις σχετικές πολιτικές και κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ο ανάδοχος θα πρέπει να έχει πραγματοποιήσει επιτυχώς κατά τα τελευταία πέντε (5) χρόνια τουλάχιστον έναν (1) παρόμοιο έλεγχο συμμόρφωσης με αντίστοιχη πολιτική ψηφιακών πιστοποιητικών και πολιτική υποδομής ψηφιακών κλειδιών. Ο έλεγχος αυτός θα πρέπει να έχει γίνει αποδεκτός. Οι προσφορές θα ελεγχθούν από την αιτούσα Υπηρεσία, ήτοι την Υπηρεσία Υποστήριξης Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του Υπ.Υ.Με. για την πληρότητά τους.

Κωδικός CPV

79132000-8 - Υπηρεσίες πιστοποίησης

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α.

400,00 €.             20.000,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

     2.052,00 €.      4.800,00 €.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α.

24.800,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039- 501,   έτους 2023, Α.Λ.Ε. 2420989001 (Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες).

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση, βάσει των άρθρων 118 και 120 του ν. 4412/2016 (Α΄ 147), όπως ισχύουν.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση και την πληρωμή

Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 (Α΄ 147), όπως ισχύει.

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά   θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο Γενικό Πρωτόκολλο, στο ισόγειο, του κτηρίου του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική Ημερομηνία

Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2023.

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

  1. Φόρος εισοδήματος, επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
  2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.
  3. Το παρόν θα αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων - Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. (http://www.eprocurement. gov.gr) και
  4. Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής και .

Δημοσιότητα

 

Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, στην ετήσια συντήρηση του υπηρεσιακού οχήματος, με αριθμό κυκλοφορίας ΚΥ 6269, εργοστασίου κατασκευής NISSAN (φορτηγό), σύμφωνα με τα κάτωθι πληροφοριακά στοιχεία:

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο

Ετήσια συντήρηση του υπηρεσιακού οχήματος με αριθμό κυκλοφορίας ΚΥ 6269, εργοστασίου κατασκευής NISSAN (φορτηγό).

Αναλυτικά:

ΕΡΓΑΣΙΕΣ:                                               

  • Service10.000 km.
  • Αντικατάσταση ιμάντες.
    • Λάδια.
    • Φίλτρα.
    • Βαλβολίνες.
    • Ιμάντες.  

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ:

Κωδικός CPV

CPV: 34330000-9 (ανταλλακτικά για οχήματα μεταφοράς αγαθών), 50112100-4 (υπηρεσίες επισκευής αυτοκινήτων).

Ανταλλακτικά

 

Προϋπολογισμός

360,00 €.

Φ.Π.Α.

86,40 €

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. 24%

446,40 €.

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 501 και Α.Λ.Ε. 2410204001 «Αγορές ειδών συντήρησης και επισκευής μεταφορικών μέσων ξηράς.».

Εργασίες

 

Προϋπολογισμός

200,00 €.

Φ.Π.Α.

48,00 €.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. 24%

248,00 €.

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 501 και Α.Λ.Ε. 2420302001 «Αμοιβές και έξοδα συντήρησης και επισκευής οχημάτων».

Συνολικό ποσό εργασιών και ανταλλακτικών

694,40 €.

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας ανάθεση, σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016.

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), στο ισόγειο, σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική Ημερομηνία

Τετάρτη, 5 Ιουλίου 2023.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα και Ασφαλιστική Ενημερότητα, σύμφωνα με το ν. 4412/16 (Α΄ 147).

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνει φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.

Δημοσιότητα

  1. Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων – Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr) και
  2. Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής και .

Καλούνται, οι ενδιαφερόμενες εταιρείες και επιχειρήσεις  να υποβάλλουν προσφορά, σύμφωνα με τα ανωτέρω πληροφοριακά στοιχεία.

Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί στην ανάθεση παροχής υπηρεσιών επισκευής κουφωμάτων αλουμινίου και μεταλλικών θυρών κινδύνου, στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επί των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε,10191 - Παπάγου, σύμφωνα με τα ακόλουθα πληροφοριακά στοιχεία:

ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ

Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

1039 501.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τακτικός Προϋπολογισμός, Λογαριασμός: 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες».

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

10.000,00€.

Φ.Π.Α.       24%    

2.400,00€.

ΜΕ Φ.Π.Α.

12.400,00.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Επισκευή κουφωμάτων αλουμινίου και μεταλλικών θυρών κινδύνου στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε,101 91 - Παπάγου.

Τα προς τοποθέτηση υλικά να είναι ίδιου τύπου ή εφάμιλλα με τα υφιστάμενα και αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών για μεταλλικές θύρες ασφαλείας με τους μηχανισμούς αυτών (μπάρες κλειδαριές πόμολα παράθυρα και κ.λ.π.), όπως περιγράφονται στον πίνακα και όσες άλλες όμοιες επισκευές προκύψουν έως την κατάθεση προσφορών και είναι εντός των ορίων του εγκεκριμένου προϋπολογισμού.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με το άρθρο 118 & 120 του ν. 4412/2016

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

Η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ

  1. Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα και
  2. Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου,

     σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147).

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1.Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013         

   (Α’ 167), όπως ισχύει.

2.0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Δεκαπέντε (15) ημέρες από την ημερομηνία ανάρτησης και θέση σε ισχύ της σύμβασης, όπου ο Ανάδοχος θα παραδώσει και με γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας υπηρεσιών και υλικών, ενός (1) έτους, με την υποχρέωση αποκατάστασης τυχόν αστοχιών.

CPV

44221000-5 Παράθυρα, πόρτες και συναφή είδη.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, όπου οι ενδιαφερόμενοι πριν την κατάθεση προσφοράς, θα έχουν πραγματοποιήσει, υποχρεωτικά, αυτοψία στον χώρο και η προσφορά θα είναι αναλυτική με τιμές σε κάθε είδος (μπάρες, κλειδαριές, πόμολα, παράθυρα και κ.λ.π.).

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

α) Στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής

   www.yme. gr και www.ggde.gr και

β) Στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. www.eprocurement.gov.gr.

Σε εφαρμογή του σχετικού άρθρου του ν. 4412/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους που συμμετάσχουν στο διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου του θέματος, ότι στον ειδικό, δημόσια προσβάσιμο χώρο «ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί» της πύλης www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ – ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ (Α/Α διαγωνισμού 199949), εκτός από τα σχετικά τεύχη δημοπράτησης, έχουν αναρτηθεί και οι μελέτες που αφορούν στο υπόψη έργο.

Σε εφαρμογή του σχετικού άρθρου του ν. 4412/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους που συμμετάσχουν στο διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου του θέματος, ότι στον ειδικό, δημόσια προσβάσιμο χώρο «ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί» της πύλης www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ – ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ (Α/Α διαγωνισμού 199949), εκτός από τα σχετικά τεύχη δημοπράτησης, έχουν αναρτηθεί και οι μελέτες που αφορούν στο υπόψη έργο.

Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, στην παροχή υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης δώδεκα (12) ανελκυστήρων, στα κτήρια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, για το έτος 2023 (αρχή γενομένης από τη θέση σε ισχύ της σύμβασης) και έως 30-06-2024, σύμφωνα με τα κάτωθι στοιχεία:

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Αντικείμενο

Συντήρηση και τεχνική υποστήριξη δώδεκα (12) ανελκυστήρων, στα κτήρια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, για το έτος 2023 (από την υπογραφή και ανάρτηση της σύμβασης) και έως 30-06-2024.

Αναλυτικά:

Α. ΚΤΗΡΙΑ:

  • Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε:   έξι (6) ανελκυστήρες
  • Λ. Κηφισίας 37-39: δύο (2) ανελκυστήρες
  • Λ. Αλεξάνδρας 19 - Αθήνα : ένας (1) ανελκυστήρας
  • Σεβαστουπόλεως 1 & Φειδιππίδου - Αθήνα : ένας (1) ανελκυστήρας.
  • Βυτίνης 14-18, Ν. Φιλαδέλφεια : δυο (2) ανελκυστήρες κατόπιν της επισκευής και αναβάθμισή τους.
    • Προγραμματισμένη τακτική συντήρηση δυο (2) φορές το μήνα για τους ανελκυστήρες.
    • Δωρεάν αντικατάσταση/ επισκευή ανταλλακτικών (λόγω δυσλειτουργίας / φθοράς)
    • Άμεση ανταπόκριση και αποκατάσταση βλαβών από εξειδικευμένο προσωπικό, τις εργάσιμες ώρες και ημέρες, από τις 07:30 π.μ. έως τις 15:30 μ.μ.
    • Ενημέρωση για το εκτιμώμενο χρόνο άφιξης και αποκατάσταση βλάβης.

Β. ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ:

Κωδικός CPV

CPV: 50750000-7 (Υπηρεσίες συντήρησης ανελκυστήρων)

Για το έτος 2023

 

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α

11.800,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

2.832,00 €.

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α

14.632,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός    Προϋπολογισμός  οικονομικού έτους 2023, Ε.Φ. 1039 501, Α.Λ.Ε. 2420389001 «Λοιπές αμοιβές και έξοδα συντηρήσεων και επισκευών».

Για το έτος 2024 (από 01-01-2024 έως 30-06-2024)

 

Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α

7.080,00€

Φ.Π.Α. 24%

1.699,20€

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α

8.779,20€

Χρηματοδότηση

Τακτικός   Προϋπολογισμός   οικονομικού   έτους 2024, Ε.Φ. 1039 501, Α.Λ.Ε. 2420389001 «Λοιπές αμοιβές και έξοδα συντηρήσεων και επισκευών».

Συνολικό ποσό

23.411,20€

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με τα άρθρα 118 και 120 του ν. 4412/2016.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/16, όπως ισχύει.

Κριτήριο Ανάθεσης

Η συμφερόμενή από οικονομικής απόψεως προσφορά από έναν (1) ανάδοχο για το σύνολο των υπηρεσιών.

Υποβολή προσφοράς

Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), στο ισόγειο, σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄.

Καταληκτική Ημερομηνία

Πέμπτη, 20 Απριλίου 2023.

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

  1. Φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.
  2. 0,10%, σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.
    1. Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων - Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr)
    2. Στους   δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής και

Δημοσιότητα

 

Καλείται, η εταιρεία «OTIS ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.B.E.T.E.» να υποβάλλει προσφορά, σύμφωνα με τα ανωτέρω πληροφοριακά στοιχεία.

Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, στην προμήθεια εγκατάστασης και υποστήριξης λογισμικού διαχείρισης της κεντρικής Αποθήκης Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο κτήριο επί των οδών Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε (Παπάγου), σύμφωνα με τα κάτωθι πληροφοριακά στοιχεία:

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Περιγραφή Αντικειμένου

Προμήθεια λογισμικού διαχείρισης αποθήκης επτά (7) συνολικά χρηστών σύμφωνα με τις κάτωθι   προδιαγραφές ως εξής:

  1. Καταγραφή – Διαχείριση Ειδών – Υλικών – Ανταλλακτικών.
  2. Δυνατότητα ορισμού ελάχιστης ποσότητας ανά Είδος - Υλικό.
  3. Εισαγωγές στην Αποθήκη (Εισροές) με καταγραφή χειριστή.
  4. Εξαγωγές από την Αποθήκη (Εκροές) με καταγραφή χειριστή
  5. Πλήρη έλεγχο των Αποθεμάτων υλικών – Απογραφή
  6. Δυνατότητα αποστολής παραγγελίας στις Υπηρεσίες για υλικά που βρίσκονται κάτω από τα ποσοτικά όρια ή συνυπολογίζοντας τον ρυθμό κατανάλωσης των Υλικών
  7. Διασύνδεση με τα υπόλοιπα στοιχεία της εμπορικής διαχείρισης, καλύπτοντας μία μελλοντική επέκταση του συστήματος
  8. Εκτυπώσεις και άλλες εργασίες
  9. Το πρόγραμμα θα πρέπει να διαθέτει χρήστες, με επίπεδα ασφαλείας για κάθε χρήση. Οι χρήστες να διαχειρίζονται   το περιεχόμενο της εφαρμογής ανάλογα με το επίπεδο ασφαλείας τους
  10. Κρυπτογραφημένα δεδομένα και χρήση προγράμματος με Κωδικό Ασφαλείας ανά χρήστη
  11. Δυνατότητα λειτουργίας σε δίκτυο υπολογιστών με πολλούς χρήστες ταυτόχρονα (multiuser)
  12. Serial Numbers -Παρακολούθηση Πινακίδων
    1. Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
    2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου.

CPV

CPV: 48782000-3 (πακέτα λογισμικού διαχείρισης αποθήκευσης).

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ

4.000,00 €.

Φ.Π.Α. 24%

960,00 €.

Συνολικός Προϋπολογισμός

4.960,00 €.

Χρηματοδότηση

Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 501, Α.Λ.Ε.: 3140301001

«Αγορές λογισμικού υπολογιστών»

Διαδικασία ανάθεσης

Απευθείας Ανάθεση.

Υποβολή προσφοράς

Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Δικαιολογητικά για την ανάθεση και την πληρωμή

Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα, σύμφωνα με τον

   ν. 4412/2016 (Α’ 204).

Κρατήσεις

 

Δημοσιότητα

1.Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων - Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.

     (http://www.eprocurement.gov.gr).

2.Στους δικτυακούς τόπους της   Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr και www.ggde.gr.

            

           Παρακαλείται η Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης του Υπ.Υ.Με., όπως προβεί: α) στην ανάκληση της υπ’ αριθμ. πρωτ. 49206/15-02-2023 Απόφασης ανάληψης υποχρέωσης στον ειδικό Φορέα 1039-501 και ΑΛΕ: 3140301101 οικονομικού έτους 2023 και των αντιστοίχων ποσών #2.936,32€# και #650,00€# με α.α. 20803 και β) στην έκδοση νέας ανάληψης υποχρέωσης δαπάνης, με βάση το παρόν πρωτογενές αίτημα, λόγω τροποποίησης και αύξησης των απαιτήσεων του αιτήματος.

             Επισημαίνουμε, ότι για το τρέχον οικονομικό έτος,  η αιτούμενη με το παρόν αίτημα υποχρέωση, δεν υπερβαίνει το χρηματικό όριο της παραγράφου 1 του άρθρου 118 του ν. 4412/2016, σωρευτικά ανά cpv.

Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης στην προμήθεια κάδρων με τζαμί (plexiglass) που να περικλείουν τις κατόψεις των εξόδων κινδύνου του κτηρίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επι των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου, σύμφωνα με τα κάτωθι πληροφοριακά στοιχεία:

Αναθέτουσα Αρχή

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Αντικείμενο

Προμήθεια κάδρων με τζαμί (plexiglass) που να περικλείουν τις κατόψεις των εξόδων κινδύνου του κτηρίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επι των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου.

Αναλυτικότερα:

  • Προμήθεια εννέα (9) κάδρων.
  • Η κορνίζα των κάδρων θα έχει πάχος ενός (1) εκατοστού.
  • Το υλικό της κορνίζαςτων κάδρων θα είναι από αλουμίνιο.
  • Το υλικού του τζαμιούτων κάδρων θα είναι plexiglass.
  • Toμέγεθος των κάδρων   δεν θα είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο του μεγέθους Α3 των σχεδίων.

Κωδικός CPV

CPV: 39298100-8 (κορνίζες για φωτογραφίες)

Προϋπολογισμός

220,00€

Φ.Π.Α.

52,80€

Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. 24%

272,80€

Χρηματοδότηση

Ειδικός Φορέας 1039 501 και Α.Λ.Ε. 2410989899 «Αγορές λοιπών αγαθών».

Διαδικασία ανάθεσης

Σύμφωνα με το άρθρο 117Α του ν. 4412/2016.

Δικαιολογητικά

Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα, σύμφωνα με το ν. 4412/16 (Α΄ 147).

Κρατήσεις

Τον ανάδοχο βαρύνουν:

Φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει.

Δημοσιότητα

  1. Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων – Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ (http://www.eprocurement.gov.gr) και
  2. Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής και .

Η Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης, στην οποία κοινοποιείται το παρόν, παρακαλείται όπως   προβεί στην έκδοση Απόφασης Ανάληψης Υποχρέωσης και Έγκρισης Δαπάνης.

Επισημαίνουμε ότι για το τρέχον οικονομικό έτος, η αιτούμενη με το παρόν αίτημα υποχρέωση, δεν υπερβαίνει το χρηματικό όριο του άρθρου 117Α του ν. 4412/2016, σωρευτικά ανά cpv.