Liakopoulou Martha
Υπουργική απόφαση για τα αδρανή υλικά τα οποία προορίζονται για χρήση στα δημόσια έργα
Εκδόθηκε η με αρ. πρωτ. 269357/1-9-2022 (ΦΕΚ Β 4823/13.09.2022) Υπουργική απόφαση σχετικά με τα αδρανή υλικά τα οποία προορίζονται για χρήση στα δημόσια έργα.
Υπουργική απόφαση για τα αδρανή υλικά τα οποία προορίζονται για χρήση στα δημόσια έργα
Εκδόθηκε η με αρ. πρωτ. 269357/1-9-2022 (ΦΕΚ Β 4823/13.09.2022) Υπουργική απόφαση σχετικά με τα αδρανή υλικά τα οποία προορίζονται για χρήση στα δημόσια έργα.
Πρωτογενές αίτημα για τη συντήρηση δύο οχημάτων (ημιφορτηγών) με αριθμούς κυκλοφορίας ΚΥ7294 και ΚΥ7296, εργοστασίου κατασκευής NISSAN και προμήθεια των απαραίτητων ανταλλακτικών, για τις ανάγκες της Διεύθυνσης Κεντρικού Εργαστηρίου Δημοσίων Έργων
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για «Ανάπτυξη, θέση σε λειτουργία και παροχή υπηρεσιών υποστήριξης Διαδικτυακής Εφαρμογής ψηφιακής εξυπηρέτησης του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών και ιστοσελίδας διαχείρισης ηλεκτρονικής υποβολής και αιτημάτων μέσω cloud»
Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, στην προμήθεια της νέας εφαρμογής Ηλεκτρονικής Υποβολής Εγγράφων για την online εξυπηρέτηση αιτημάτων Πολιτών, Ιδιωτικών Επιχειρήσεων, Υπαλλήλων του Υπ.Υ.Με. και Φορέων του Δημοσίου, στην οποία περιλαμβάνεται και η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης (SLA) της εφαρμογής, για το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης μέχρι 31-12-2023, σύμφωνα με τα ακόλουθα στοιχεία:
Αναθέτουσα Αρχή |
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. |
Αντικείμενο |
Η δημιουργία Διαδικτυακής Πύλης, μέσω της οποίας θα είναι δυνατή η ηλεκτρονική υποβολή εγγράφων/δικαιολογητικών από πολίτες και επιχειρήσεις προς τις Υπηρεσίες του Υπ.Υ.Με., με στόχο, την απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών, τη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών - επιχειρήσεων και Υπηρεσιών του Υπ.Υ.Με. και την ολοκληρωμένη εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη. Θα περιλαμβάνει τη δημιουργία ηλεκτρονικής θυρίδας για κάθε πολίτη ή επιχείρηση με ταυτόχρονη δυνατότητα παρακολούθησης των αιτημάτων, με άμεση συνέπεια την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και τη σταδιακή εξάλειψη των δαπανών για τη διακίνηση της αλληλογραφίας. Με την υλοποίηση της εφαρμογής, κάθε πολίτης ή επιχείρηση θα δύναται να επικοινωνεί ηλεκτρονικά και να υποβάλει τα σχετικά αιτήματα προς όλες τις Υπηρεσίες του Υπ.Υ.Με. και την Πολιτική Ηγεσία. Η απόκτηση της σχετικής βεβαίωσης καταχώρισης του αιτήματος, καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικής θυρίδας για κάθε ενδιαφερόμενο διασφαλίζουν τη διαφάνεια και τη βέλτιστη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του πολίτη. Η εφαρμογή θα διασυνδεθεί κατάλληλα με το ΣΗΔΕ «ΙΡΙΔΑ», ώστε το κάθε αίτημα να λαμβάνει αριθμό ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου και η διαδικασία μέχρι την τελική διεκπεραίωσή του να λαμβάνει χώρα ψηφιακά. Επισυνάπτεται σχετικό ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. |
Κωδικός CPV |
48613000-8 (Σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων). |
Προϋπολογισμός Χωρίς Φ.Π.Α. |
5.000,00 €. |
Φ.Π.Α. 24% |
1.200,00 €. |
Προϋπολογισμός με ΦΠΑ |
6.200,00 €. |
Χρηματοδότηση |
Τακτικός Προϋπολογισμός, Ε.Φ. 1039 501, Α.Λ.Ε.: 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες». |
Διαδικασία Ανάθεσης |
Απευθείας Ανάθεση, σύμφωνα με το άρθρο 118 του ν.4412/2016 (Α΄ 147) |
Υποβολή προσφοράς |
Οι προσφορές θα συνοδεύονται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβάλλονται σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου),τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄. |
Κριτήριο Ανάθεσης |
Η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά, βάσει τιμής. |
Καταληκτική ημερομηνία |
Δευτέρα, 26-09-2022 και ώρα μέχρι 14:30΄. |
Δικαιολογητικά για ανάθεση και την πληρωμή |
σύμφωνα με το ν. 4412/2016 (Α’ 147). |
Κρατήσεις |
Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει. Επίσης διενεργείται κράτηση σε ποσοστό 0,10% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 (Α΄ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου. |
Κανόνες Δημοσιότητας |
Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί: α) στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr και www. ggde.gr και β) στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.). www.eprocurement.gov.gr. |
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής και διαχείρισης έργου, για την ανάπτυξη και τον επιχειρησιακό σχεδιασμό υδατοδρομίων - υδροπλάνων στην Ελλάδα
Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, στην επιλογή εξειδικευμένου συμβούλου, ο οποίος θα ενεργήσει για τη διασφάλιση χρηματοδότησης μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, συμπεριλαμβανομένης της προετοιμασίας των προτάσεων, σε μορφή Τεχνικών Δελτίων Έργου, προς υποβολή τους στην ΕΥΣΤΑ, που αφορά το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», σύμφωνα με τα κάτωθι πληροφοριακά στοιχεία:
Αναθέτουσα Αρχή |
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. |
||||||||||
Αντικείμενο |
Απευθείας ανάθεση σε εξειδικευμένο σύμβουλο, ο οποίος θα παράσχει Υπηρεσίες συμβουλευτικής και διαχείρισης έργου για την ανάπτυξη και τον επιχειρησιακό σχεδιασμό υδατοδρομίων - υδροπλάνων στην Ελλάδα: ενιαίο και αποτελεσματικό πλαίσιο αδειοδοτήσεων - βιώσιμο σχέδιο ανάπτυξης δικτύων υδατοδρομίων ανά Περιφέρεια». Ακολουθεί συνημμένο Τεχνικό Παράρτημα. |
||||||||||
Χρονοδιάγραμμα -Παραδοτέα |
Η συνολική διάρκεια υλοποίησης του έργου ορίζεται σε πέντε (5) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει τα εξής παραδοτέα:
|
||||||||||
Κωδικός CPV |
CPV: 73220000-0 ( Υπηρεσίες παροχής συμβουλών σε θέματα ανάπτυξης). |
||||||||||
Προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α. |
30.000,00 €. |
||||||||||
Φ.Π.Α. 24% |
7.200,00 €. |
||||||||||
Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. |
37.200,00 €. |
||||||||||
Χρηματοδότηση |
Τακτικός Προϋπολογισμός οικονομικού έτους 2022, Ε.Φ. 1039 203, Α.Λ.Ε. 2420989001 «Έξοδα για λοιπές υπηρεσίες». |
||||||||||
Διαδικασία ανάθεσης |
Απευθείας ανάθεση βάσει των άρθρων 118 και 120 του ν. 4412/16, όπως ισχύει. |
||||||||||
Δικαιολογητικά κατά την εξόφληση |
Φορολογική Ενημερότητα, Ασφαλιστική Ενημερότητα και Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, σύμφωνα με το ν. 4412/16, όπως ισχύει. |
||||||||||
Υποβολή προσφοράς |
Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί στο Γενικό Πρωτόκολλο του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αναστάσεως 2, Παπάγου), σε κλειστό φάκελο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄. |
||||||||||
Καταληκτική Ημερομηνία |
Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2022 |
||||||||||
Κρατήσεις |
Τον ανάδοχο βαρύνουν: 1. Φόρος εισοδήματος επί του καθαρού ποσού του τιμολογίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), της ισχύει. 2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 ( Α’ 59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου. |
||||||||||
Δημοσιότητα |
|
Καλείται, η εταιρεία « EL.BLUE CONSULTING I.K.E. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ » να υποβάλλει προσφορά, σύμφωνα με τα ανωτέρω πληροφοριακά στοιχεία.
Πρωτογενές αίτημα για παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το σχεδιασμό, την παρακολούθηση και υλοποίηση ψηφιακών έργων της Γενικής Γραμματείας Μεταφορών
Επαναπρόσκληση για επισκευή κυκλοφορητή ψύξης, στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, ΤΚ 10191 - Παπάγου
Πρωτογενές αίτημα για επισκευή κυκλοφορητή ψύξης, στο κτήριο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.:10191 Παπάγου
Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί στην επισκευή του κυκλοφορητή ψύξης, στο κτήριο του ΥΠ.Υ.ΜΕ, επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.:10191 Παπάγου, σύμφωνα με τα ακόλουθα πληροφοριακά στοιχεία:
ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ |
Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας. |
ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ |
1039 501. |
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ |
Τακτικός Προϋπολογισμός, Αναλυτικός Λογαριασμός: 2420389001 «Λοιπές αμοιβές και έξοδα συντηρήσεων και επισκευών». |
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α. |
2.000,00 €. |
Φ.Π.Α. 24% |
480,00 €. |
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕ Φ.Π.Α. |
2.480,00 €. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ |
Επισκευή κυκλοφορητή ψύξης μάρκας GRUNDFOS και έλεγχο μοτέρ, που υποστηρίζει το ψυκτικό σύστημα TRANE στο κτήριο του ΥΠ.Υ.ΜΕ., επί της συμβολής των οδών Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, καθώς παρατηρείται διαρροή νερού και υψηλό επίπεδο θορύβου στο μοτέρ. ΣΤΟΙΧΕΙΑ KYΚΛΟΦΟΡΗΤΗ ΨΥΞΗΣ: TYPE LP100-160/168 A-F-A-BBUE MODEL C4806005-P1-9818 Q 100.OW3Hh/34.OW/N.2950MIN P/T 10/140-16/100BAR/CMAX ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΤΕΡ ΑΝΤΛΙΑΣ TYPE MMG160MB-2-42FF3oo-E2 CAT NO.340313550 PART 83315426 MAX. AMB.40 0C INS.F CONN.Δ VOLT 380-415Δ/660-690Y/VOLT 380-480Δ/660-690Y AMP 29.5/17.O AMP 27.5-21.O/15.8 RPM 2930-2950 RPM 3510-3550 COS 0.89-0.88 COS 0.93-0.93 θα απαιτηθούν με τη σειρά τα κάτωθι: A) Απεγκατάσταση κυκλοφορητή του ψύκτη Νο1 και εγκατάσταση του στον ψύκτη Νο2. Ανταλλαγή impeller (φτερωτής νερού) από τον πρώτο κυκλοφορητή στο δεύτερο. B) Απεγκατάσταση κυκλοφορητή του ψύκτη Νο2, επισκευή του και εγκατάστασή του στον ψύκτη Νο1. Συγκεκριμένα απαιτείται αντικατάσταση ρουλεμάν του κινητήρα, το σετ στεγανοποίησης και αντικατάσταση της κατεστραμμένης φτερωτής (impeller). Παρακαλούμε κατά την ηλεκτρολογική σύνδεση, να χρησιμοποιηθούν ακροδέκτες καλωδίων. |
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ |
Απευθείας Ανάθεση. |
ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ |
Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής. |
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ |
Φορολογική, Ασφαλιστική Ενημερότητα και IBAN |
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ |
1.Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α΄ 167), όπως ισχύει. 2. 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου, σύμφωνα με το ν. 4912/2022( Α’ 59). |
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ |
Κτήριο του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αποθήκη), Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.:101 91 - Παπάγου. Τηλ.: 210-6508186, 8161 |
CPV |
42943400-2 Ψυχόμενοι κυκλοφορητές και ψυχόμενοι κυκλοφορητές θέρμανσης |
ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ |
Θα ακολουθήσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. |
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ |
1.Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων - Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. (http://www.eprocurement.gov.gr) 2.Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr και www.ggde.gr |
Επαναπρόσκληση υποβολής προσφοράς για επισκευή μπάρας εισόδου - εξόδου στον υπαίθριο χώρο στάθμευσης οχημάτων
Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και δεδομένου ότι ουδεμία προσφορά υποβλήθηκε κατά την αρχική πρόσκληση (4. σχετικό) προβαίνει σε επαναπρόσκληση υποβολής προσφορών, για την επισκευή του μηχανισμού ανύψωσης της μπάρας εισόδου - εξόδου, στον υπαίθριο χώρο στάθμευσης οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί της οδού Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, 101 91 - Παπάγου, σύμφωνα με τα ακόλουθα πληροφοριακά στοιχεία:
ΜΟΝΑΔΑ ΦΟΡΕΑ |
Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας. |
ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ |
1039 501. |
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ |
Τακτικός Προϋπολογισμός, Αναλυτικός Λογαριασμός: 2420301001 «Αμοιβές και έξοδα συντήρησης, επισκευής κτηρίων και έργων υποδομής». |
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α. |
750,00 €. |
Φ.Π.Α. 24% |
180,00 €. |
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕ Φ.Π.Α. |
930,00 €. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ |
Επισκευή μπάρας εισόδου - εξόδου στον υπαίθριο χώρο στάθμευσης οχημάτων. |
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ |
Απευθείας Ανάθεση του άρθρου 118 του ν. 4412/2016. |
ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ |
Η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής. |
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ |
Φορολογική, Ασφαλιστική Ενημερότητα και γνωστοποίηση IBAN τραπεζικού λογαριασμού. |
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ |
Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α΄ 167), όπως ισχύει. |
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ |
Κτήριο του ΥΠ.Υ.ΜΕ. (Αποθήκη), Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Τ.Κ.:101 91 - Παπάγου. Τηλ.: 210-6508186, 210-6508161. |
CPV |
42961100-1 Σύστημα ελέγχου εισόδου. |
ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ |
Η προσφορά θα συνοδεύεται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβληθεί σε κλειστό φάκελο στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του ΥΠ.Υ.ΜΕ., Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, 101 91 - Παπάγου, Ισόγειο, Γρ. 006, και ώρες: από 07:00΄ έως και 14:30΄, έως και την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022. |
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ |
1.Το παρόν θα αναρτηθεί στοΚεντρικόΗλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων - Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. (http://www.eprocurement.gov.gr) 2.Στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr και www.ggde.gr |
Πρωτογενές αίτημα για την προμήθεια 2.000 μασκών προστασίας μιας χρήσης, κατηγορίας προστασίας FFP3
Η Διεύθυνση Προμηθειών και Λειτουργικής Μέριμνας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα προβεί στην προμήθεια δύο χιλιάδων (2.000) μασκών προστασίας μίας χρήσης, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τα κάτωθι πληροφοριακά στοιχεία:
Αναθέτουσα Αρχή |
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. |
Αντικείμενο Ανάθεσης |
Προμήθεια δύο χιλιάδων (2.000) μασκών προστασίας μιας χρήσης, κατηγορίας προστασίας FFP3, για τη διασφάλιση της καλής υγείας των υπαλλήλων, που διενεργούν αυτοψίες, επειδή η ατμόσφαιρα είναι επιβαρυμένη από παράγωγα μικροσωματίδια της φωτιάς αλλά και μικροσωματίδια αμιάντου, λόγω των πρόσφατων πυρκαγιών. |
0,1%Κωδικός CPV |
CPV : 18143000-3 (Προστατευτικά εξαρτήματα). |
Προϋπολογισμός Χωρίς Φ.Π.Α. |
2.400,00 €. |
Φ.Π.Α. 24% |
576,00 €. |
Προϋπολογισμός με Φ.Π.Α. |
2.976,00 €. |
Χρηματοδότηση |
Π.Δ.Ε. έτους 2022, Σ.Α.Ε. 069, Ε.Ε. 2015ΣΕ6900004. |
Διαδικασία Ανάθεσης |
Απευθείας ανάθεση. |
Κριτήριο Ανάθεσης |
Η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά, βάσει τιμής. |
Τόπος Παράδοσης |
Υ.Π.Υ.ΜΕ. Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε (κεντρική αποθήκη). Τ.Κ.10 191 – Παπάγου. |
Δικαιολογητικά για ανάθεση και πληρωμή |
|
Υποβολή προσφοράς |
Οι προσφορές θα συνοδεύονται από επιστολή κατάθεσης και θα υποβάλλονται σε κλειστό φάκελο στο ισόγειο, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπ.Υ.Με. (Αναστάσεως 2, Παπάγου),τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: από 08:00΄ έως και 14:30΄. |
Καταληκτική Ημερομηνία |
Τρίτη, 30 Αυγούστου 2022 και ώρα 14.30’. |
Κρατήσεις - Φόροι |
Α) Φόρος εισοδήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει. Β) Επίσης διενεργείται κράτηση σε ποσοστό: 0,1% επί του καθαρού συμβατικού τιμήματος, υπέρ της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., σύμφωνα με το ν. 4912/2022 (Α΄59), η οποία υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% και εισφορά υπέρ Ο.Γ.Α., με ποσοστό 20% υπέρ του χαρτοσήμου. |
Κανόνες Δημοσιότητας |
Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί: 1. στους δικτυακούς τόπους της Αναθέτουσας Αρχής www.yme.gr και www.ggde.gr και 2. στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) www.eprocurement.gov.gr. |
Η Δ.Α.Ε.Φ.Κ. - Κ.Ε., στην οποία κοινοποιείται το παρόν, παρακαλείται όπως προβεί στην έκδοση της σχετικής απόφασης δέσμευσης προϋπολογισμού, από το ενάριθμο έργο 2015ΣΕ06900004 της Σ.Α.Ε. 069 του Π.Δ.Ε.
Επισημαίνουμε ότι για το τρέχον οικονομικό έτος, η αιτούμενη με το παρόν αίτημα υποχρέωση, δεν υπερβαίνει το χρηματικό όριο της παραγράφου 1 του άρθρου 118 του ν. 4412/2016, σωρευτικά ανά cpv.